Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars är väl inte sannolikheten egentligen så stor för att det skulle finnas två svarta får. Jag menar det finns 6 dubbelnick, alltså är det endast 6 spelare (12 inkl. dubbelnick av 22), dvs. hälften, som har dubbelnick . Därmed finns det ju en ganska rejäl sannolikhet för att just svarta får-rollen lottats på en spelare utan dubbelnick, right? Därför får det Corpse skrev verkligen mig att reagera då jag ser det som en tydlig vink till ulvarna.
Fast nja, i förra leken tjatade ju Sasse en hel del om tjuven och vi trodde att det var för att hon var tjuven men så var det inte.
Förr eller senare ja, det är ju precis det jag menar..fast jag är lite mer inne på senare, än direkt.
Har jag haft någon teori? Tycker bara att jag har tramsat
Det är en väldans tur att Golit inte är med i dessa lekar, för varje av Golits inlägg skulle generera en tabbe-storm.Jag skrev att jag tyckte att det kändes lite orimligt med en sådan stor tabbe.
INTE kul!
Så tänker jag med. Känns lite som att hon vill ha bort blickarna från sig själv.
Jag skrev att jag tyckte att det kändes lite orimligt med en sådan stor tabbe. Givetvis kan det vara möjligt, men det känns för mig mer rimligt att Jeffery isf ville bli sammankopplad med SvartaAnkan och därför använde sig av teorierna som var precis innan, än att det var en tabbe.
Samtidigt tycker jag inte att just att Jeffery svarade i tredjeperson var jättemisstänkt. Jag är van vid att folk skriver så ibland på skämt. Men jag kan ju vara lättlurad också och ha gått förbi detta just av vana.
Alltså känner jag mig inte säker alls på om Jeffery och SvartaAnkan är vare sig goda eller onda.
Du reagerade på att Jeffery svarade i tredjeperson med tanken att det var just en tabbe av Jeffery. Niyama kom in och sa att det kanske var som hon sa att det kunde bli igår och du svarade att du misstänkte att det var just så. Du kom alltså in efter att Niyama kommit med tanken om att man kan tabba sig och ifrågasatte just om någon gjort precis detta och när Niyama kände igen det förstärkte du med att det kunde vara just så. Vilket, som jag skrev tidigare, inte gör mig direkt jättemisstänksam mot dig. Men jag noterar det.
Det är en väldans tur att Golit inte är med i dessa lekar, för varje av Golits inlägg skulle generera en tabbe-storm.
Nä då var det snarare så att den som kom på teorin om att den som tjatar om tjuven är tjuven som var tjuven! I det fallet Drama själv
Dock har jag svårt att se att Drama skulle göra samma sak igen så uppenbart.
Fast varför inte? Är det inte ett "så skulle en ulv inte våga göra", igen.
Vem vill ha bort blickarna från sig själv? Jag?
Självklart kan det vara så att Drama gör samma sak igen för att hon tror att vi tänker just som jag gjorde, att hon inte skulle göra det igen. Men min spontana känsla är ändå att hon är på tok för listig för att vara så uppenbar såhär direkt i leken.
Men du är alltså inne på att Drama vill ha bort blickarna från sig själv igen, eller vem menade du med din kommentar?
Ja. Jag tycker faktiskt du kom på väldigt hastigt att _corpsebride_ skulle kunna kopplas ihop med ett dubbelnick, och i sånt fall vara ett får bara för det. Du lät väldigt säker på din sak. Vore det inte för uppenbart? Varför röja sig på det viset? Javisst, för att visa sig för ulvarna så klart men det känns ändå som man kanske inte vill koppla ihop sig med sitt dubbelnick direkt om man är ett får och har dubbelnick. Då ryker ju bägge nicken direkt tänker jag.
Ja. Jag tycker faktiskt du kom på väldigt hastigt att _corpsebride_ skulle kunna kopplas ihop med ett dubbelnick, och i sånt fall vara ett får bara för det. Du lät väldigt säker på din sak. Vore det inte för uppenbart? Varför röja sig på det viset? Javisst, för att visa sig för ulvarna så klart men det känns ändå som man kanske inte vill koppla ihop sig med sitt dubbelnick direkt om man är ett får och har dubbelnick. Då ryker ju bägge nicken direkt tänker jag.
Varför skulle hon inte vilja det?
Ja, det är väl klart att möjligheten finns? Du skrev det ju själv att LL förklarat det så. Just det jag har fetmarkerat här ovanför ger faktiskt rejält utslag på min ulvradar. Eller rättare sagt så känns det som om Corpse med det ovan skrivna kanske vill förklara för ulvarna att hon själv är svarta fåret och har ett dubbelnick och att ulvarna därför bör veta att det finns två svarta får?
Annars är väl inte sannolikheten egentligen så stor för att det skulle finnas två svarta får. Jag menar det finns 6 dubbelnick, alltså är det endast 6 spelare (12 inkl. dubbelnick av 22), dvs. hälften, som har dubbelnick . Därmed finns det ju en ganska rejäl sannolikhet för att just svarta får-rollen lottats på en spelare utan dubbelnick, right? Därför får det Corpse skrev verkligen mig att reagera då jag ser det som en tydlig vink till ulvarna.
Och här skriver du återigen om svart får och dubbelnick. Tydligare kan det nästan inte bli i min värld.
Varför hon inte skulle vilja vara så uppenbar med att hon är svarta fåret? Ja kanske för att det vore ganska enkelt för goda sidan att lyncha henne då...?
Du svarade inte på min fråga?