Sicket Ulvabo att nå konsensus i.En tredjedel är ju drygt 7.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sicket Ulvabo att nå konsensus i.En tredjedel är ju drygt 7.
Du skrev ju "Men jag tror som sagt inte att alla dubbenick är onda för det." Nej, naturligtvis är dom inte det
Kommer antagligen behöva rösta tidigt, då det är kommunfest idag och solen faktiskt bestämt sig för att titta fram och jag har knäppt en cider för typ första gången på över 1 år
jaja back to the game!
Habina har gjort ett tappert försök till lite tankar, hon tycker att jag smörar för LL för att jag gillar temat. LL skrev dock i anmälningstråden att hon trodde att temat skulle tilltala mig, därav min kommentar om temat. Så att det skulle vara misstänksamt...? Hon funderar också över om Jeffery och Svartaankan hör ihop för att Jeffery var uppmuntrande mot Svartaankan. Jag ser inte det uppmuntrande hon pratar om, däremot så reagerade jag på att Jeffery pratade om sig själv i tredje person, det behöver inte betyda att Jeffery är ond, men lär nog hålla koll där lite vad som händer.
Corpse kommer in och skriver sina funderingar under tiden jag sitter här med mina. Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara så orimligt att någon gör ett misstag såhär tidigt i leken. Jag tycker inte alls det känns orimligt att det kan vara ett misstag. Men det kan lika gärna vara ett sätt att förvirra resterande spelare och få det att se ut som att man hör ihop med ett dubbelnick, vilket jag iofs har svårt att se hur det skulle kunna vara en fördel.
Och vadå att jag följer Niyamas teori? Följer jag Niyamas teori för att jag reagerade på att Jeffery skrev om sig själv i tredje person?
Niyama diskuterar mest hurvida man kan koppla ihop dubbelnicken med ordinarie nick och inte, första magkänslan om henne känns på något vis god. Precis som i förra leken där jag fick onda magkänslor av Drama direkt från start, och dom visade sig ju stämma till slut
Men vad har antalet spelare med saken att göra? Jag skrev att det finns en möjlighet att det finns två svarta får och att jag inte tror att alla dubbelnick är onda. Anledningen till att jag nämnde att jag inte tror att alla är det var för att jag inte ville att man ska börja en hysterisk jakt och skapa misstankar hej vilt bland dubbelnicken eftersom jag är väldigt säker på att alla inte är ond där utan endast någon/några...
Så att jag diskuterade om det fanns någon möjlig anledning för Jeffery att kopplas ihop med SvartaAnkan och kom att tänka på att det kan finnas två svarta får gjorde att jag måste vara säker på min sak? Trots att jag noggrant sagt att jag inte tror det men ändå vill notera att det kan finnas två svarta får? Om du läser så har jag aldrig skrivit att det är något jag är hundra på, men att jag tror att det kan finnas en stor risk pga vad LL skrev.
Jag blir lite misstänksam mot att drama tjatar så mycket om fåret. Alltså fåret är väl mest intressant för ulvarna just nu, eftersom dom inte vill äta fåret.
Inte den starkaste teorin i historien:
cirkus röstar på SookieS för att jag tycker att hennes resonemang i inlägg #150 och #159 haltar rätt mycket. Det är lite underligt att prata så tydligt om vad man vill som ulv.
Jag noterade OutOfService redan i mitt första teori-inlägg pga att hon kändes lite medglidande, jag såg en möjlighet att hon hakat på någon annans teorier och på så vis ville sprida lite misstankar utan att själv uppmärksammas. Jag hade dock inga direkta misstankar mot henne då, utan påpekade att jag kunde ha fel och att det bara kunde vara en tillfällighet.
Men jag har fortsatt tyckt att OutOfService har ett medglidande sätt efter detta. Hon håller med i Sookies och Cirkus teorier om att det är bra att som god outa sig?
Tjatar och tjatar. Jag får ju förklara en massa bara.
(...)
Caisa röstar på Niyama
För att det känns udda med allt "tramsande" från hennes sida idag. Känns inte som hon, även hennes kommentar till Drama #210 om att Drama "tjatar om fåret" tyckte jag kändes udda, då jag själv inte alls uppfattat det på samma sätt eftersom det ju har varit en diskussion om det, hade varit mer uppseendeväckande om någon av dem bara slutat svara på den andres frågor/inlägg. Drama kan givetvis vara ond, och Niyama god, men just nu tycker jag Niyama är mest misstänkt. Lite försöker flyga under radarn men ändå vara aktiv.
Nej precis... Det kändes så udda att DU tramsade, det var så ovanligt på något sätt, och när jag tittade närmare fann jag lite faktiska tankar i allt trams, vilket gjorde mig lite misstänksam. Nu på slutet verkar du ju kommit igång, och du har ju helt rätt i att det varit mest trams i leken tidigare också... Men ja. Jag noterar det i alla fall!
Det här känns ju väldigt märkligt när du tidigare skrev:
Då känns det som att du insåg att mitt tramsande inte har att göra med roll. Och vad var det misstänkta, att jag tramsade eller att det fanns faktiska tankar?
Huh? Det fanns LITE faktiska tankar, som i FÅ. Fel ordval känner jag. meningen "och när jag tittade närmare fann jag lite faktiska tankar i allt trams" menade jag alltså att jag tyckte det var väldigt lite faktiska tankar i dina ändå ganska många inlägg. Men jag ser hur det kan misstolkas.
Summa summarum tycker jag du känns skum, om det betyder att du är ond eller inte är jag inte säker på, men rösten hamnar på dig idag då jag tycker det stuckit ut mest!
Jag tycker ju att jag kommit med tankar idag, och det är många fler som inte kommit med några tankar alls.
Din röst på mig gjorde dig ännu mera skum, tycker inte du brukar reagera så på en röst på dig i en första DL.
Jag kan ha fel om det dock, hur som måste jag verkligen springa nu!