Ledsen att jag inte hunnit skriva så mycket idag! Lovar att bättra mig under morgondagen!
Jag har följt vad som hänt i leken och tycker att Drama sticker ut mest just nu pga hennes jagande om att CB nämnde att det finns en risk att det finns två får med i leken. Varför gå på så? det får mig att undra om det är något Drama inte vill ska komma ut eller vill rikta misstankar mot någon annan?
Nu har jag ingen aning om Dramas roll, men vad hon skrivit är det jag reagerat mest på och blir mest fundersam över.
Jag håller även med om att Cirkus röst på Sookie kändes lite... flummig. Hon skriver även att MM och CB ska ha sagt att LL kan ha skapat en lek där alla dubbelnick är onda, vilket jag inte har förstått det som att någon av dem har skrivit? Kanske är det dock som Cirkus säger, att hon har ont om tid och därför har det blivit stressat och inte så noggrant.
Jag tycker även att teorierna är intressanta om att en ond kan försöka hinta om att vara dubbelnick med en god. För likt Vira skrev tidigare tyckte jag inte att Jefferys inlägg kändes riktigt som en tabbe iaf.
Caisas misstankar mot Niyama tycker jag likt Cirkus röst på Sookie känns lite luddiga. Kändes som en enkel röst där hon bara går på en känsla av att Niyama
kan vara ond? Själv har jag inte reagerat på vad hon skrivit, men visst är hon en duktig spelare också.
Hinner inte gå igenom allt och alla, men detta var de funderingar jag fått efter att ha tittat igenom det senaste.
Den som känns mest misstänkt för mig just nu är Drama.
Kinder röstar på Dramatik