@_CorpseBride_ Klart att det är bra att förtydliga att möjligheten finns för att det är två får i leken. Men ditt inlägg fick mig mer att tro att du inte bara såg det som en möjlighet utan att du förutsatte att det fanns två får i leken. På ett ganska tydligt vis dessutom som fick tanken att poppa upp i mitt huvud om att det kanske var ett sätt från dig att försöka vinkatill ulvarna typ att hej, här finns jag och jag har ett dubbelnick så därför finns det två får i leken, bara så ni vet. Typ.
Och ang. dubbelnick. Eftersom det finns 6 dubbelnick finns det givetvis även 6 spelare som innehar dessa. Och eftersom dubbelnicken skrivs ut i leken som enskilda spelare innebär det att de 6 dubbelnicken plus ägarna till dessa är 12 spelare, men i själva verket är det bara 6 spelare. Resterande 10 spelare har alltså inget dubbelnick i och med att 12+10 = 22 spelare.
Och ang. dubbelnick. Eftersom det finns 6 dubbelnick finns det givetvis även 6 spelare som innehar dessa. Och eftersom dubbelnicken skrivs ut i leken som enskilda spelare innebär det att de 6 dubbelnicken plus ägarna till dessa är 12 spelare, men i själva verket är det bara 6 spelare. Resterande 10 spelare har alltså inget dubbelnick i och med att 12+10 = 22 spelare.