Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja här gäller det att vara välklädd från start!Aah! En avatar värdig en Nationaldagsgalopp!
alltså, jag tycker knappt man får koll i vanliga lekar, så vette sjutton hur man ska få det i den här om den ens är möjligt...@bumpo det tar nog tid innan man får det
Det är säkert hopplöst i början, men "fördelen" är ju att det lär finnas rätt många onda, så även om man efter ett tag inte har koll på mer än hälften så har man förmodligen ändå några onda där . Och i bästa fall gör dubbelnicken det lite enklare efter ett tag, om det går att lista ut vilka som hör ihop!alltså, jag tycker knappt man får koll i vanliga lekar, så vette sjutton hur man ska få det i den här om den ens är möjligt...
@Jeffery och @SvartaAnkan visar genom sina avatarer att de tar seriöst på det här. Det blir plus i kanten från LL.
arghh stavas på buke med två hNej, inte den... Den lila med öppen mun som är... Uppgiven?
Jamen det var ju då!Fast LL, var det inte uppe till diskussion i förra leken att det inte var ok att byta avatar mitt under pågående lek? Har t o m för mig att hmm "någon" bad mig förbjuda någon annan att byta avatar....
Nej, inte den... Den lila med öppen mun som är... Uppgiven?