När flyttade du ihop med din parter?

Sv: När flyttade du ihop med din parter?

Samma här :).

Vi bodde ihop ett par år innan vi blev tillsammans :D.

Kl

Vi gick på gymnasiet när vi träffades så bodde hos våra föräldrar, ca 40 min pendling från varandra.
Men vi sågs nästan varje dag sedan dag ett.
Första tiden bodde han i princip hos oss, men efter ett år ca så hamnade jag hemma hos honom o blev kvar!
Efter typ 2 år bodde vi helt ensamma tillsammans och nu är vi på år 15 av förhållandet :)

Jag följde med honom hem en kväll och sen lämnade jag honom inte. Ett halvår senare köpte vi hus. Dagen efter vi firade 2 årsdag tillsammans föddes vår nu ettåriga dotter. :love::love::love:

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: Myzan87
·
Relationer Tittar på "Married at first sight, Australien" och slås av hur mycket som handlar utseende och yta. Är det verkligen så som människor...
22 23 24
Svar
477
· Visningar
13 236
Senast: Ruffe
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 286
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola