nån som var på fälttävlans mötet i jönköping?

Sv: nån som var på fälttävlans mötet i jönköping?

nä till olgaklara, blev lite fel... :crazy:

Jan Jönsson har skickat ut brev till alla som är YR 2005 som gjort bra resultat 2004. Han vill ha svar på om man vill satsa på YREM 2005, vad man har för hästar, tid , ekonomi m.m Jättebra att kolla av vad som finns! :banana:

jag vet vilka som är uttagna till YR landslaget 2005 (spetstruppen)!!!

Vilka är det då?

My Andersen, Rebecka Tell, Karoline Nilsson, Emma Jacobsson, Brita Prejer, Jenny Larsson, William Nilsson Fryer, Pernilla Willbo.

Han rider Nike. Vet att han ridit några **

Har aldrig hört talas om varken honom eller hästen :o

Dom borde bara ha en enda människa i spetstruppen i år och det är My.
Brita Prejer? Hade inte hon lagt av??, Jenny Nilsson vem är det??, William har jag sett en enda gång bara.
Iof så tävlar inte jag så ofta men man brukar ju ändå ha hört talas om folk lite :crazy:

jenny larsson heter hon, rider calle. william genomförde vallas ** bana felfritt. bita prejer har inte genomfört någon ** så man kan ju undra varför dem har tait med henne.

På förbundets hemsida så står det som krav till spetstruppen att YR skall ha BRA resultat i ** klass med hästar som har kapacitet för ***.

Med namnen du har raddat upp säger jag bara ????????????

Jenny Larsson då ;) Vem är det?? *noll koll*

som jag skrev innan rider jenny larsson calle, hon har tydligen genomfört en ** i gärds i påskas men det är allt. alla andra som står där har genomfört ** felfritt utom bita prejer då.

det finns säkert några som är på listan som har bra chans nästa år tror jag!

åpropå My så får man komma ihåg att barman är 19 år!!!

rodie skrev:
åpropå My så får man komma ihåg att barman är 19 år!!!

Eller något åt det hållet :p Men så fräsch som han är nu har han faktiskt inte varit på länge.
Barman är absolut på G till nästa år iallafall.

Rufsan. skrev:
Eller något åt det hållet :p Men så fräsch som han är nu har han faktiskt inte varit på länge.
Barman är absolut på G till nästa år iallafall.

Håller med dig

Dessutom så är väl Barman ett fullblod :D

Och de brukar ju faktiskt bli betydligt äldre än halvblod.

Se bara på "For The Moment" som gick OS hoppning som 21 åring OCH gick dessutom till den individuella finalen :banana:

Åldern spelar ingen som helst roll så länge de är fräscha...

Rufsan. skrev:
På förbundets hemsida så står det som krav till spetstruppen att YR skall ha BRA resultat i ** klass med hästar som har kapacitet för ***.

Med namnen du har raddat upp säger jag bara ????????????

Jenny Larsson då ;) Vem är det?? *noll koll*

Håller med dig, så tunt som det är nu i YR så borde det inte vara så många som ingår i truppen bara för att fylla ut den :smirk:

IOF så är Rebeckas Idle Storm väldigt fin och kapabel och kommer säkert att gå ** framgångsrikt nästa år

jo idle storm är jätte fin!!! kollade vad den hade för härstammning och den är efter turban rose....har sett en del efter turban rose på hoppbanorna men aldrig någon inom fälttävlan. den ser dock inte ut som dem turban rose hästar jag sett inom hoppningen, just med tanke på färg och så.

Är inte Bertilssons "T-hästar" ofta efter TR? Tekla är väl efter honom, Och helsystrarna till Tekla, Tilda och Tirri. Thoedor är en halvsysterson efter TR

En liten följdfråga, vem är med i JR samt SR trupperna?

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 255
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka