Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nelle skrev:Tirri ingår väl också fö i YR truppen med Karolin Nilsson om det är den Karolin jag tänker på?
snö1 skrev:Du kan ju ta och göra bättre resultat själv då i stället för att klaga på andra, ta och åk och träna så karnse du ochså kommer med...
Rufsan. skrev:Men vad är det här??????? Det blir bara värre och värre I utmanartruppen för YR finns ryttare som inte har ridit ** och knappt tar sig runt en * bana och ryttare som bara rider lätt/* klass
Den här "alla måste vara med" mentaliteten gör ju bara att Sverige blir sämre och sämre, fälttävlan i Sverige är på väg att utvecklas till ett stort jädra skämt
snö1 skrev:Du kan ju ta och göra bättre resultat själv då i stället för att klaga på andra, ta och åk och träna så karnse du ochså kommer med...
LenaH skrev:Dessutom tror jag att Rufsan. får svårt att komma med i junior- och YR-landslagen...
Om Rufsan ska vara junior så får jag vara B-ponnyryttare!olgaklara skrev:Näää säg inte så vi är ju födda nästan samma år och jag var ju helt säker på att jag skulle komma med i juniortruppen iår
olgaklara skrev:Näää säg inte så vi är ju födda nästan samma år och jag var ju helt säker på att jag skulle komma med i juniortruppen iår
jultomten skrev:Nicklas, Sofia, Gunilla och Victoria har ju inte varit med i spetstruppen utan i utmanartruppen och dom nya kreteringarna för senior utmanartruppen är att ha goda möjligheter att rida 4* inom två år. Så visst bör ett par bytas ut men det kan nog finnas en eller annan att plocka in i utmanartruppen också. Spetsen borde vara ganska klar.