nån som var på fälttävlans mötet i jönköping?

Sv: nån som var på fälttävlans mötet i jönköping?

varav en i ponnyernas spetsgrupp startan en där denne ramlade av :angel:

Jag blev också rätt rejält förvånad när jag såg namnen till seniorernas spetsgrupp!
Dag har väl inga superstrålande resultat heller...eller är jag helt ute & cyklar?
Katrin låter väldigt konstigt, har hon gjort några bra resultat internationellt?
Johans Business är ju fin, men är han redan "stabil" på den nivån, hästen är väl rätt ung?

Hörde också att Sofia Andler ska ha barn, varför tar man då med henne på listan, när gruppen ändå är så pass stor? :confused:

Jaja, ska bli intressant & se vilka som hamnar i Malmö i augusti till slut.. :smirk: :angel:

Senast ändrad:

Dag gjorde väl i och för sig väldigt bra ifrån sig i Burghley, var han inte 5a eller 6a? :bump:
Jag håller men om att det ska bli väldigt intressant och se vilka som rider i malmö... Hoppas på lite roliga överaskningar där! :banana:

jultomten skrev:
Dag gjorde väl i och för sig väldigt bra ifrån sig i Burghley, var han inte 5a eller 6a? :bump:
Jag håller men om att det ska bli väldigt intressant och se vilka som rider i malmö... Hoppas på lite roliga överaskningar där! :banana:

Njä det var i Blenheim inte Burghley

Ja, jag menade Blenheim. Huvudet är lite rörigt efter jul och allt. Man har ju haft lite att stå i.... :rofl: Det var ialla fall ett bra resultat av Dag.

Det är väl i första hand Major Tom som Johan är med i spetstruppen på. Major Tom skall eventuellt gå Badminton nästa år. Business har gjort 2 felfria starter i CIC***.

Kan ha fel, men jag är ganska säker på att Brita P hade ett stopp på spetsen i Bunge, och var ganska nöjd med det. Står hon som utesluten? Kanske blivit fel, eller om hon gjort något annat tekniskt fel som hon inte visste om själv då. Jag tror att de delat spets/utmanare så att de som har mer än en 3* häst kom i spetsgr. Kan förklara Katrin N. t ex

Jaha, han har kvar den, den hade jag glömt. Har bara sett honom på Business "det senaste"...jag gillar den, den är bara 8 va?

Oki, det var ju inte så illa...annars har man ju inte hört så mycket om Dag. Tycker att Hannibal är rätt cool, men det är väl kanske inte någon optimal fälttävlanshäst. Vilken häst var han placerad med i Blenheim?

Han var placerad i Blenheim med Who's Blitz, en jättefin häst som han red i Malmö också, men hade väl en del fel i hoppningen där. Gott Nytt År och hoppas att det går bra för ALLA svenskar nästa år, oavsett om de är med i olika grupper eller inte !

aicha skrev:
Jaha, han har kvar den, den hade jag glömt. Har bara sett honom på Business "det senaste"...jag gillar den, den är bara 8 va?

Glömt Tom :rofl: Tom har väl egentligen mest gått Internationellt förra året och har du inte varit med så kanske det är lätt att glömma av honom, han gör ju inte så enormt mycket väsen av sig i resultatlistan även om han faktiskt var placerad både i Malmö och Boekolo.
Jo Business är bara 8 (eller 9 nu iår då)men har inte startat något efter Ribban men vi lär nog få se mer av honom detta året.

Nae, var inte ute på någon internationell förra året, jag får väl skylla på det då.. :smirk: Har nog faktiskt knappt sett den hemma heller. Gillar som sagt Business uppsyn, ska bli kul att se den i år!

ursäkta!! Hannes va ju svergies bästa ponnyryttare under 2005 var även mkt. duktig under 2004!

Nu var denna tråden från 2004 och det året var inte deras bästa direkt. Att de sedan var bäst 2005 har ingen sagt något om

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
413
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 255
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka