Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har använt oss av det märket i minst 20 år!
Även om det är kladdigt så ger jag det gärna till hunden, jag menar kan jag plocka upp hundbajs och göra ren öron, kan väl lite grisande med mat inte vara så farligt.![]()
Jag ger Klass! Började för två veckor sedan och byter aaaldrig tillbaka igen.![]()
Fast efter två veckor är det ju svårt att säga om det är bra. Att fodret är bra tvekar jag inte på. Men efter två veckor har det inte gett resultat på hunden än, jo kanske att den äter bättre, går upp i vikt mm. Men är ju så mycket mer.
Nej fullt resultat har jag inte sagt något om någonstans. Resultatet jag sett nu räcker mycket gott för mig för att jag ska vara nöjd!Ok, i vanliga fall kan man inte se ett fullt ut resultat på 2 veckor. Men bra att du gjort det.
Fast visst var det doggy din hund åt när hon kom?
Jag tycker hundar överlag skiter som elefanter av det och gärna blir lite lösa i magen. Men det är min erfarenhet.
Men det ska bli spännande att se, ock det känns bättre att ge ett foder ala naturell ( fast det innehåller ju säd) än kika runt o kolla alla innehållsförteckningar ( som nästan alla ser lika ut)
*martha som själv käkar lågkolhydrat, eller inga snabba iallafall*