Någon som fått sin travare till en dressyrhäst?

Sv: Någon som fått sin travare till en dressyrhäst?

Super Surprise ägare finns här på buke och han tävlade aldrig mer än till MSV klass. En fantastisk häst i mitt tycke som visade att med vilja kommer man långt!

jasså ? men varför står det ST george dressyr på youtube på filmklippen ibland då?

Jag är helt såld på han :love:

Senast ändrad av en moderator:

Det vet jag inte, men jag vet med säkerhet att han startat upp till MSVB.

okej :) det är en bra förebild för travare som blivit ridhästar iaf :D

Haha jag tar det som en sådan också, det lilla jag har sett av Batte i de gamla ridtravartrådarna var mums :d

Haha jag tar det som en sådan också, det lilla jag har sett av Batte i de gamla ridtravartrådarna var mums :d

Mmm...och han är ännu finare nu :d
Ska se om jag inte kan få JenniferBatten att lägga ut lite färska bilder i den här tråden :)

Det tycker jag att du ska göra, hade varit kul att se !

lägger in en jämförelsebild :)
27939121.jpg

81911_1244409982.jpg

slänger in en bild på oss då:)jobbar som sagt massvis med enbart skritten och det går framåt!=)

Vilken härlig tråd :)
Era hästar är så fina och ser ut att verkligen må bra.
Beundrar er som lägger ner så mycket arbete och låter dessa underbara hästar göra nåt annat än springa framför en sulky.

Kan ju passa på att slänga in en film på min Fjant, har haft honom i 2 år om 4 dagar (alltså den 12 juni)

http://www.youtube.com/watch?v=oJ8ngQEN4To

Vi har en lång väg kvar, men vi jobbar på det, vi har varken bråttom eller tävlingsambitioner, vi vill hålla och friska och utvecklas, och framförallt ha roligt!

Vilken härlig film, blev glad ända in i hjärtat!
Svårt att tro att det är samma häst, du har verkligen gjort ett fantastiskt jobb!
Lycka till i framtiden!

Vilken mysig film!

Du och Ante är så fina ihop...och det syns verkligen att ni gillar varandra :)

Tack :)

Jo på något sätt har vi knäppa själar hittat varandra, han är så lik mig så det är skrämmande! :love:

Kan ju passa på att slänga in en film på min Fjant, har haft honom i 2 år om 4 dagar (alltså den 12 juni)

http://www.youtube.com/watch?v=oJ8ngQEN4To

Vi har en lång väg kvar, men vi jobbar på det, vi har varken bråttom eller tävlingsambitioner, vi vill hålla och friska och utvecklas, och framförallt ha roligt!

Vet du vad, jag höll på att bli ägare till Minna Hjo för 8 år sedan. (Backade pga hennes kvickdrag). Reagerade på att din häst hette Hjo i slutet! :bump:

Senast ändrad av en moderator:

Va ?!
Han är u: Minna Hjo!
Du har möjligtvis inte några bilder på na, eller lite mer att berätta om henne?
Ta det i PM isf så vi inte förstör tråden :)

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 433
Senast: Lisalei
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 806
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 163
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar