Någon som adopterat?

Sv: Någon som adopterat?

Åh himmel vilken underbar uppdatering Poppinella. Blir rörd över att du delar med dig av allt detta, några lyckotårar faller för er.

STORT STORT lycka till nu och i framtiden <3

Här är en till som gråter glädjetårar för er, och för er lilla flicka som äntligen fått träffa sin mamma och sin pappa. :)

kl

tänk att det skulle ta nästan 500 inlägg innan man fick läsa detta! så bra att hon fått foton att titta på så hon kunde förbereda sig på att ni skulle komma. stort lycka till!

Men så härligt att ni äntligen fått träffats :) . Och att den lilla flickan äntligen har fått sin familj :love:

Åh så underbara nyheter! Nu är ni en familj. Vet du när ni beräknas få komma hem till Sverige med henne?

Vilka alldeles fantastiska nyheter! Stort Grattis! Jag blir alldeles rörd av glädje!
Mycket fin tanke om att hon låg i magen när ni ställde er i kö :)

Jag hörde något som jag tyckte var så fint sagt av ett adopterat barn, kommer inte ihåg det ordagrant, men det gick ut på att hens mamma inte väntade hen i magen, utan i hjärtat.

Vi vet inte alls faktiskt. Det beror på hur lång tid domstolsprocessen tar. Det kan bli nån gång i december och om vi har oflyt i slutet på januari. Domstolarna stänger nämligen över jul och en bra bit in i januari och hinns det inte med innan så blir vi kvar så länge. Fast vi har faktiskt inget emot att fira jul i Colombia, bara det är klart i domstol så hade vi gärna varit kvar och fixat det sista i mellandagarna. Men det är det ovissa innan det är helt juridiskt klart som gör att det är jobbigt om det drar ut på tiden. Men vi försöker att inte tänka på det utan ta ett steg i taget och bara vara just nu :)

Tack för alla fina kommentarer! :love:

Ett föräldrapar har äntligen fått sin dotter. En liten tjej har äntligen fått sina föräldrar.

All lycka och kärlek önskar jag er! :love::love::love:

jag har foljt din trad lange.

Det ar sa javla urskont att logga in och ha den har uppdateringen fran dig!
Jag hoppas att allt nu gar bra :D

Har sträckläst tråden och åh så underbart! Sitter med tårar i ögonen, vilken lycka det ska vara, enda jag kan jämföra med var då vi tog hem min hund men gissar på att den lyckan inte ens går att beskriva med att få sin efterlängtade dotter!

Önskar er all lycka tillsammans :D

Åh, vilka underbara nyheter att ni äntligen är tillsammans alla tre efter all denna väntan. Jag är så glad att du valt att dela med dig av er resa här, så att vi får följa er.

Jag har också gråtit några glädjetårar å era vägnar. Är så glad för er skull - hela familjen.

Åh så underbart att få läsa att ni äntligen har fått träffa er dotter.
En så lång väntan det har varit för er, jag är så glad för er skull att ni äntligen är nästan framme.

Senast ändrad:

detta måtte ha varit världens längsta graviditet, till och med värre än elefanterna! ;)

Hoppas ni har det jättemysigt med er lilla tjej!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 538
Senast: orkide
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
25
· Visningar
2 324
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka