Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tänk att det skulle ta nästan 500 inlägg innan man fick läsa detta! så bra att hon fått foton att titta på så hon kunde förbereda sig på att ni skulle komma. stort lycka till!
Vilka alldeles fantastiska nyheter! Stort Grattis! Jag blir alldeles rörd av glädje!
Mycket fin tanke om att hon låg i magen när ni ställde er i kö
Jag hörde något som jag tyckte var så fint sagt av ett adopterat barn, kommer inte ihåg det ordagrant, men det gick ut på att hens mamma inte väntade hen i magen, utan i hjärtat.
Vi vet inte alls faktiskt. Det beror på hur lång tid domstolsprocessen tar. Det kan bli nån gång i december och om vi har oflyt i slutet på januari. Domstolarna stänger nämligen över jul och en bra bit in i januari och hinns det inte med innan så blir vi kvar så länge. Fast vi har faktiskt inget emot att fira jul i Colombia, bara det är klart i domstol så hade vi gärna varit kvar och fixat det sista i mellandagarna. Men det är det ovissa innan det är helt juridiskt klart som gör att det är jobbigt om det drar ut på tiden. Men vi försöker att inte tänka på det utan ta ett steg i taget och bara vara just nu
Har sträckläst tråden och åh så underbart! Sitter med tårar i ögonen, vilken lycka det ska vara, enda jag kan jämföra med var då vi tog hem min hund men gissar på att den lyckan inte ens går att beskriva med att få sin efterlängtade dotter!
Åh, vilka underbara nyheter att ni äntligen är tillsammans alla tre efter all denna väntan. Jag är så glad att du valt att dela med dig av er resa här, så att vi får följa er.
Åh så underbart att få läsa att ni äntligen har fått träffa er dotter.
En så lång väntan det har varit för er, jag är så glad för er skull att ni äntligen är nästan framme.
Skola & Jobb
Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.