Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har inte varit på buke på ett tag och det första jag möts av är denna tråd! Så underbara nyheter, jag blir helt lycklig i hela kroppen av läsningen!!
Äntligen! Nu håller jag (och många med mig kan jag lova) tummarna för att allt går smidigt i domstolen så att ni får komma hem och fira jul Så underbart att eran väntan och längtan äntligen har burit frukt Tänk att ni har väntat på varandra så otroligt länge. Så fantastiskt att ni äntligen har fått mötas.
All kärlek och lycka önskar jag er alla tre och allt tålamod i världen önskar jag er så att ni kommer över alla trösklar på vägen till att bli en sammansvetsad familj
Nu var det visst längesen jag skrev. Vår lilla tjej håller oss verkligen sysselsatta! Hon är helt fantastisk och så otroligt rolig! Full fart hela tiden och hon skojar, busar och skrattar nästan konstant! Men hon är också en riktig drama queen som använder sina stora rådjursögon väl och vi har fått till oss att hon är van att få som hon vill. Hon har börjat inse att det inte riktigt funkar här och då blir det stor dramatik med världens mest sorgsna ögon och stora tårar för att hon tex inte får godis till frukost
Nu börjar våra rutiner funka riktigt bra och det är så himla kul att lära känna denna lilla individ! Hon förgyller verkligen våra liv!
Jag kan bara sälla mig till gratulationskören. Ett stort grattis :-) jag hoppas att du håller oss fortsatt uppdaterad och kan berätta mer om er lilla tjej när alla papper är klara.
Har sett att hon har en konstnärlig ådra på fb, liknar ju pappa på pricken ( även om det var flera år sedan jag träffade er, ehm kanske tom 10 år sedan)
Pratar tjejen bara spanska eller har hon lärt sig lite svenska? Tänker på kommunikationen eftersom hon ändå är lite äldre och därmed bör ha lärt sig ett språk. Kan ni spanska, mer än några ord?
Jag återkommer med utförligare svar på den frågan när allt är klart i domstol
Låter väldigt konstigt säkert, men det är det inte utan jag vill bara inte lämna ut för mycket innan allt är klart juridiskt. Kan i alla fall säga att hon inte hade något språk utan utvecklar det just nu för fullt.
Det här är första gången för mig i Bukes historia där jag verkligen skulle vilja se bilder. Jag vill se er, jag vill se er dotter jag vill se vad ni gör!
Och det säger hon som aldrig lagt ut en riktig bild på egna eller andras barn på internet ;-)
Skola & Jobb
Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.