Någon som adopterat?

Sv: Någon som adopterat?

Snabbläst tråden från början till slut och vill bara önska dig all lycka till och hoppas att du snart får din lilla flicka :love:

*styrkekram*

Tack till dig och er andra! Ja, vi kan ju hoppas att det är femtielfte gången gillt som gäller :D

Djupt imponerad över att du orkar! Belöningen är väl den bästa tänkbara men ändå.

håller alla tummar och tår jag har för att det ska bli bra den här gången!

Sen en helt nyfiken fråga - vad är det för något som gör att det blir uppskjutet? Administrativa grejer eller något annat?

Det känns inte riktigt ok för barnens skull att det ska vara så otroligt svårt, krångligt och struligt.. Det är ju ändå dem som är det viktigaste och det kan ju knappast vara bra för dem heller att det blir massa strul och drar ut på tiden hela tiden.. :(

Håller tummarna för er!

Det blev inte sista veckan i september, inte heller första veckan i oktober. I själva verket är vi fortfarande kvar i Sverige. Skulle åka igår, men det blev uppskjutet igen. Nu åker vi på torsdag istället och denna gången hoppas jag att INGET kommer emellan!

Jag ska hålla tummarna för er på torsdag, nu är det verkligen dags att ni får åka iväg!!!

Det blev inte sista veckan i september, inte heller första veckan i oktober. I själva verket är vi fortfarande kvar i Sverige. Skulle åka igår, men det blev uppskjutet igen. Nu åker vi på torsdag istället och denna gången hoppas jag att INGET kommer emellan!

Håller tummarna för er!!!!

Har följt tråden sen den startade (under annat nick). Jag håller alla tummar och tår och önskar er lycka till!

Har tänkt på dig idag och hoppas innerligt att du läser detta från sydligare breddgrader :)

Jaaa ! Det hoppas jag med.
Det vore underbart om nästa uppdatering från TS är att hon har sin lilla flicka hos sig.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 946
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 541
Senast: orkide
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 521
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka