Någon som adopterat?

Sv: Någon som adopterat?

kl

Ååååh, vilken tråååd! :love:

Har sträckläst hela tråden, suttit här och bitit på naglarna, blivit superglad, sen jätteledsen och verkligen känt med er. Såååååå glad för er skull! :bump::bump:

Åh vad roligt!

Har följt tråden i tysthet sen starten, vilken lång resa det blev.
Så glad för er skull!

Vika underbara nyheter! Förstår att det känns overkligt nu när det äntligen händer. Skickar massor av kramar till er och er dotter!:love:

Åh så underbart!! :) :) Jag blir alldeles rörd här, ÄNTLIGEN är ni där! Berättade snabbt om den här tråden för min sambo och han hälsar all lycka till er och tycker att det är fantastiskt att ni äntligen är där! :)

Tänk, 2008 startade du den här tråden. Och nu är ni där! :)

*ko*

Även jag har följt den här tråden sen dem startades utan att skriva något.

Blir så glad när jag läste att ni äntligen är på plats! Underbart o massa grattis till er!

Åhhhh!!! Äntligen!! Grattis!!!

Håller tummarna hårt och tänker inte släppa dom förrän ni står med er nya familjemedlem på hemmaplan.

Kl

Äntligen!!!

Och vilket fantastiskt land hon kommer från, jag har hört så mycket gott om Colombia. Jag är så glad för er skull, vilka kämpar ni är!

Åhh jag får gåshud över hela kroppen, vilken lycka!!
Jag har följt tråden i tysthet, men var bara tvungen att skriva något nu. Helt underbart fantastiskt, är så glad för er skull!! Åhhhh! :love:

Ett otroligt stort grattis till er :love:
Har själv en storasyster från Indien, hon kom till Sverige -81

Ännu ett stort grattis till er, hoppas nu att allt går bra.

kl

:banana::banana: underbart att ni äntligen har fått komma iväg... jag har följt din tråd länge eftersom det ligger mig extra nära att adoptera...:)

för ganska precis 23 år sedan fick vi veta att vi skulle åka till Asien för att vår son skulle följa med hem igen...vi kom hem 10 december 1990... han fyllde 26 år härom veckan...

Jag är mycket glad för er skull att det äntligen hände... att ni fick komma iväg och att nu är det verklighet...:banana:

MMBetsy

KL

Precis som resten av bukefalos vill jag också säga grattis! Vilket äventyr ni haft och vilket äventyr ni kommer att få!

Grattis! Vilken resa ni har gjort! :)

Man kan ju bara tänka sig hur starka den här resan har gjort er som par! Helt fantastiskt!

Blir så rörd av alla fina kommentarer! Verkligen tack!
Aldrig trodde jag när jag startade denna tråden att den skulle hålla på så länge. Ni är tappra som hängt med ;)

På tisdag kl. 21 svensk tid är det dags! Kan fortfarande inte fatta det, men längtar ihjäl mig!

Så underbart att höra! Har följt tråden i tysthet och har varit in på förälder nästan varje dag enbart för att se ifall du har uppdaterat något :o

Hoppas allt nu går vägen för er! Och ett stort grattis!

Har också följt tråden tidigare, men läst ikapp några år om hur det gått för er.
Det är nervkittlande att det nu är så nära innan ni får träffas.

:)

Jag har också följt tråden i tysthet, men bryter den nu för att säga GRATTIS till er som äntligen är i Colombia och snart ska få träffa er dotter! Vilka underbara nyheter. :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 943
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 538
Senast: orkide
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
26
· Visningar
2 441
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Skötsel av utedass
  • Kall lägenhet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar