Nactus stofamilj?

Sv: Nactus stofamilj?

Vad fin hon är! Hon liknar verkligen min Sam,nästan samma teckning på huvudet!!
Ikväll ska vi terrängträna....Få se om jag får gå hem :D

Jag är som sagt kanonnöjd på alla punkter så här långt. :)

Kul med terrängträning. Vad är planen för honom?
/U

Hade tänkt rida dressyr och främst som träningskompis och se hur det utvecklas,men han älskar att hoppa och verkar ha talang för det också så då måste jag hitta ngn som hoppar honom!:) jag tävlar inte själv och har aldrig gjort det men har ridit i snart 30 år (hu va det där lät länge) Vår tränare har åkt till Linda Heed och jobbar där som beridare men om hon kommer hem i framtiden så får hon tävla honom :D Här i Finland e ju ridsporten ljusår efter er i Sverige och att få tag på ngn som kan tävla ens häst är svårt här i Österbotten om man inte e rik som ett troll och kan skicka iväg dem någonstans:)

Terrängträningen gick super idag,jag behövde inte gå hem :D
Sam's trav är jättestor och den blev ännu större "ute" :love:

// Miia

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
20 824
Senast: Capybara
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 391
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 386
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 867
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Svamp?
  • Uppdateringstråd 31