S
_Sanna_
Sv: Nactus stofamilj?
Nätta ponnyhuvuden känner jag igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Vad roligt att höra att du har en häst efter NActus-Ganesco, jag hade nämligen också en sådan som jag red. Den bästa hästen jag har suttit på här i Sverige faktiskt. Synd var att han bara var riden dressyr och inget hoppad då han hade en otrolig talang för det, även om det var en svårriden häst. Man kunde inte bara sätta sig på honom utan det tog ett tag att lära sig. Jag började tävla honom och han gick iaf 1.10 men placering där någongång. Han är mörkbrun nästan svart med stor bläs nästan lyckta och två vita strumpor.. Kanonhäst!!!
Nätta vet jag inte men grannen säger jämt ponny om min 167 stora 4årings huvud som utan problem drar fullträns... Men så är han ju jättesöt
Nätta vet jag inte men grannen säger jämt ponny om min 167 stora 4årings huvud som utan problem drar fullträns... Men så är han ju jättesöt
Jag äger honom inte tyvärr.. Då skulle jag kanske vara rikare idag då jag blev erbjuden att köpa honom för 35.000 & han nu kvalat till OS...
Men han var rolig, dock lite svår ibland. Jag åkte av honom en hel del..
Men, men jag är ingen skicklig ryttare så... I rätt händer blev han ju en guldhäst..
*KL*
Har du nactus avkomma? Är de svårridna rent generellt?
Har tyvärr ingen info om Nactus stofamilj, men kan berätta att jag äger en underbar häst som heter Pastella o är e: Nactus-Martini-Ganesco hon är en riktigt snygg häst att se på men tyvärr aldrig visad. Väldig pigg o framåt men mkt ridbar o trygg i sig, men hade velat haft mer "gång" i henne. Är nästan svart med bls o vit halvstrumpa bak. Har ett jättefint uttrycksfullt huvud.