Vi kanske båda är intresserade av att förstå oss på rollistan.
Eller så hintar ni!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kanske båda är intresserade av att förstå oss på rollistan.
Men tänk om jag är nybörjare!
Det kan man teoretiskt sett alltid göra, inget hindrar någon ny att vara med och spela.Jag HOPPAS att det bara är paranoia, det bara slog mig att iom LL inte vet vem som är vem kan man ju rent teoretiskt sett skapa två nya nick och vara med... Jag har inte sett något som tyder på det iallafall!
Det borde i så fall vara en regelöverträdelse och om man har en roll som tillhör den goda sidan och en som tillhör den onda, vem vill man i så fall ska vinna?
Det kan man teoretiskt sett alltid göra, inget hindrar någon ny att vara med och spela.
Pfft, jag förväntar mig inte att folk ska stava mitt namn rätt, varför ska du ha det mer förspänt?
FEM bokstäver... Say no more...
Det här tolkar jag, just nu, mer som en god som vill veta vilka tecken den ska leta efter i leken mellan ulvar och fe - än en ulv eller fe som vill söka kontakt.Jag undrar, känner onda fen till ulvarna och/eller tvärt om? @quarter4ever
Du tolkar helt rättDet borde i så fall vara en regelöverträdelse och om man har en roll som tillhör den goda sidan och en som tillhör den onda, vem vill man i så fall ska vinna?
Du tolkar helt rätt
Å jag förutsätter att ingen gjort två nick (ni ville ju inte ha en dubbelnickslek )
Själv funderar jag på om inte LL/praon sitter med ett nytt nick och är med i leken...
jag fick stänga order att inte delta i leken med nytt nick och samtidigt vara sidekickSjälv funderar jag på om inte LL/praon sitter med ett nytt nick och är med i leken...
LL blev djupt inspirerad av alla fantasifulla namn och har faktiskt reggat nytt nick för framtida anonyma lekar. - men garanterar att jag inte deltar i dennaSjälv funderar jag på om inte LL/praon sitter med ett nytt nick och är med i leken...
HmLL blev djupt inspirerad av alla fantasifulla namn och har faktiskt reggat nytt nick för framtida anonyma lekar. - men garanterar att jag inte deltar i denna
Är det inte ganska långsökt när de inte vet om varandra?Eller kanske ulv och ond fe?
Jag tror att det så tidigt i leken när det inte finns något att gå på och alla inlägg rannsakas noggrant i jakt på något misstänksamt vore rätt riskabelt att försöka hinta. Chansen för att fen/ulvarna bara sitter och tittar på medan goda tryter är rätt stor, samtidigt som de ju också måste ta alla de inläggen i beaktande eftersom man vet ju aldrig.
Och det är dessutom vanligt med sådana diskussioner just i början av leken där det finns onda som är dolda för varandra. Därmed inte sagt att det inte är möjligt att någon faktiskt försökt hinta redan, och att det gömmer sig en ond i hela diskussionen.
Men då ( tänker högt här med tanke på rösten som redan ligger): skulle en ulv i det fallet våga rösta på någon om de misstänker att det skulle kunna vara fen? Kanske, även om det vore tråkigt för dem att bli av med fen skulle det i värsta fall "se lite bra ut på cv:t" att ha varit nr ett på att rösta på fen antar jag... Fen är visserligen ond och kan ställa till med otyg för goda (kanske även lite för onda?) men har om jag förstått det rätt ingen egentlig "tyngd" i utgången av leken eftersom det är ulvarna som måste utrotas för att goda ska vinna, korrekt?