Eller kanske ulv och ond fe?
Jag skulle, ens om jag hade någon av de rollerna, inte våga läsa in det i vårt utbyte. Men det är bara jag det, så sitter jag inte och letar hintar heller. Gör du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller kanske ulv och ond fe?
Jag skulle, ens om jag hade någon av de rollerna, inte våga läsa in det i vårt utbyte. Men det är bara jag det, så sitter jag inte och letar hintar heller. Gör du det?
Tror inte riktigt man måste vara lastgammal. Musikalen har spelats under många år, det varit närmre 10.000 föreställningar under 20 år i London. Det är en familjeföreställning men räknar du folk födda på 90-talet som lastgamla så....Hon googlade säkert. Eller så är hon jättegammal!
Vi har ju funnit ett gemensamt intresse, förutom ulvspelSåklart vi gör, kråkan!
Och diskuterar detta i tråden istället för lyan?Nä, jag har fruktansvärt svårt att se att en ulv och en ond fé skulle hitta varandra så här direkt. Men jag ville bara påpeka möjligheten att ni var onda vänner.
Och diskuterar detta i tråden istället för lyan?
Nä, där har du lite fel. Jag frågade faktiskt om byfånen.mrs_badcrumble: Även hon inleder med att fråga om onda fen.
Tror du någon har gjort det? Eller har paranoian slått till?Har ni för övrigt reflekterat över möjligheten att någon kan vara med med två nya nick i denna lek? Skulle det vara en regelöverträdelse @Paddington och @quarter4ever ?
Nä, där har du lite fel. Jag frågade faktiskt om byfånen.
Byfånen får välja en spelare och får reda på om denne är ulv eller god. Goda skulle visas som bybor. Min fråga gällde iof fen - då jag undrade vad den skulle visas som (nu fick vi svar att det blev bybo) - för att jag ville veta om byfånen kommer kunna lita på sitt svar. Nu vet vi att den kan lita på om svaret är ulv, men inte bybo - då det kan vara den onda fen som gömmer sig där.
Tror du någon har gjort det? Eller har paranoian slått till?
Tror inte riktigt man måste vara lastgammal. Musikalen har spelats under många år, det varit närmre 10.000 föreställningar under 20 år i London. Det är en familjeföreställning men räknar du folk födda på 90-talet som lastgamla så....
Vi har ju funnit ett gemensamt intresse, förutom ulvspel
Intressant... Tja, du verkar ha snöat in på fen själv - så vad säger att inte du är fe/ulv??Mm, frågan var om byfånen men handlade om den onda fen. Och det är det som gör mig fundersam angående både dig och @nutre, att ni båda väljer att skriva om fen tidigt kan vara en hint till lyan att det är ni som är fe. Eller så är en av er ulv och en fen. Eller så är en av er god och den andra ulv/fen. Eller så är ni båda goda... Tja, jag vet inte. Men i det här läget är det ändå intressant att fundera över tycker jag.
( @Nutne Fast jag menade talesättet håll dina vänner nära, dina fiender närmare. Eftersom jag tänkte det i mitt huvud var det ju givetvis så att ni borde förstå vad jag tänkte också, resonerade jag. )
Mm, frågan var om byfånen men handlade om den onda fen. Och det är det som gör mig fundersam angående både dig och @nutre, att ni båda väljer att skriva om fen tidigt kan vara en hint till lyan att det är ni som är fe. Eller så är en av er ulv och en fen. Eller så är en av er god och den andra ulv/fen. Eller så är ni båda goda... Tja, jag vet inte. Men i det här läget är det ändå intressant att fundera över tycker jag.
Älskar att du genast förutsätter att vi är tankeläsare.
Mm, frågan var om byfånen men handlade om den onda fen. Och det är det som gör mig fundersam angående både dig och @nutre, att ni båda väljer att skriva om fen tidigt kan vara en hint till lyan att det är ni som är fe. Eller så är en av er ulv och en fen. Eller så är en av er god och den andra ulv/fen. Eller så är ni båda goda... Tja, jag vet inte. Men i det här läget är det ändå intressant att fundera över tycker jag.
Givetvis! Ni är väl ändå sådana här, vahetterre, ulvlekare, inte sant?
Intressant... Tja, du verkar ha snöat in på fen själv - så vad säger att inte du är fe/ulv??
Jag tyckte att det var en viktig fråga att ställa, ifall byfånen tagit för givet att fen skulle visas som ulv - då hade risken funnits att byfånen godförklarat fen. Antagligen en ganska liten risk - men i alla fall.
Det borde i så fall vara en regelöverträdelse och om man har en roll som tillhör den goda sidan och en som tillhör den onda, vem vill man i så fall ska vinna?Jag HOPPAS att det bara är paranoia, det bara slog mig att iom LL inte vet vem som är vem kan man ju rent teoretiskt sett skapa två nya nick och vara med... Jag har inte sett något som tyder på det iallafall!
Men hallå liksom! Jag har FEM bokstäver i mitt fantastiska namn och du lyckas ändå stava fel? Tror nästan det kan klassas som ulvigt.