Minigrisar på TV

KungTulle

Trådstartare
Blir det 10 juni. I nåt sommarlovsprogram för barn. Var och filmade idag med minigriskultingarna i Malmö och är helt slut....

Gissa OM det tar tid att förbereda trots att man bara kommer se ett par minuter max i tv rutan.

Efter det har sänts kommer det kunna ses på SVT play.

/KT

Sv: Minigrisar på TV

Å vad roligt med kultingar i TV :love:

Nöff nöff!!!!

Troligen blir lille Boba Fett såld till en familj som ska ha ett filmteam boende hos sig i sommar. (Nån sorts hästprogram ska spelas in).

Så kanske han blir THE BIG STAR!

Boba Fett Astaire?????

/KT

Sv: Minigrisar på TV

Nu känner jag mig lite stolt som föreslog namnet (tror jag) på en eventuell kändisgris :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 408
Senast: monster1
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 718
Senast: Fraegd
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka