Minigrisar på TV

KungTulle

Trådstartare
Blir det 10 juni. I nåt sommarlovsprogram för barn. Var och filmade idag med minigriskultingarna i Malmö och är helt slut....

Gissa OM det tar tid att förbereda trots att man bara kommer se ett par minuter max i tv rutan.

Efter det har sänts kommer det kunna ses på SVT play.

/KT

Sv: Minigrisar på TV

Å vad roligt med kultingar i TV :love:

Nöff nöff!!!!

Troligen blir lille Boba Fett såld till en familj som ska ha ett filmteam boende hos sig i sommar. (Nån sorts hästprogram ska spelas in).

Så kanske han blir THE BIG STAR!

Boba Fett Astaire?????

/KT

Sv: Minigrisar på TV

Nu känner jag mig lite stolt som föreslog namnet (tror jag) på en eventuell kändisgris :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 415
Senast: Johanna1988
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 049
Senast: monster1
·
Småbarn Bakgrundsstoryn då; Jag har en femåring som i maj 2012 fick svårt att andas, värre och värre med syrebrist och medvetslöshet som...
Svar
15
· Visningar
2 336
Senast: Yrja
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Retrievertråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka