Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag är lite positivt inför en dejt, faktiskt. Det borde ju betyda att man har nån form av intresse i alla fall och därmed bryr sig om hur det går.Nu börjar jag bli nervös. Det är jag inte van vid. Nervös är inte mitt personlighetsdrag!
Haha ja man skulle kunna säga att det spårade ur liteVad pratar ni om här egentligen?Dejter iklädda bara rosett eller band som inbjuder till BDSM?
![]()
Det tror jag är lite positivt inför en dejt, faktiskt. Det borde ju betyda att man har nån form av intresse i alla fall och därmed bryr sig om hur det går.![]()
Åh men yay, heja dig!Lägesrapport: det går bra
Här med, helt sjukt vilken vändning det tog igår. På förmiddagen var jag ute och red i linne, på kvällen var det läge för overall... Vansinnigt. Nu blåser det halv storm och är fem grader ute, så vi har pausat hästeriet lite och intagit soffan med film.@cili yay
Spännande med dejt
Fasen vad kallt det blev nudå helt plötsligt.
Blåser och är svinkallt här idag
Med tio grader ska du inte klaga, dubbelt så varmt som här ju!Här blåser det också halv storm, och bara 10 grader... Håller mig inne idag, men det är lika bra för då får jag mer plugg gjort![]()
Say what?!Med tio grader ska du inte klaga, dubbelt så varmt som här ju!![]()
Skrev ju det förut. Halv storm och fem grader "varmt". Helt sjukt.Say what?!![]()
Skrev ju det förut. Halv storm och fem grader "varmt". Helt sjukt.