Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahahaha men ÅÅÅÅH vad fult det ser ut på häcken på henne! jag dör! som om något råkat fastna i röven liksom!Nästan! Men lite mer åt det här hållet:
Haha ja faktiskt!Hahahahaha men ÅÅÅÅH vad fult det ser ut på häcken på henne! jag dör! som om något råkat fastna i röven liksom!
(i övrigt var den såklart mycket vacker och chic)
Jag föreslår att vänta med den framåt jul.Nästan! Men lite mer åt det här hållet:
Men då riskerar det ju att bli lite som att man skulle slå in en gammal leksak att ge till barn i julklapp. Något dom redan roat sig med i många timmar. Det förstör ju överraskningsmomentet!Jag föreslår att vänta med den framåt jul.
Jag håller med. Mitt förslag är bättre, även om en somrigare variant vore att föredra.Jag föreslår att vänta med den framåt jul.
Det kanske går att dekorera den med blommor?Jag håller med. Mitt förslag är bättre, även om en somrigare variant vore att föredra.
Du kan ju alltid testa. Lägg ut en bild här först bara så vi kan godkänna!Det kanske går att dekorera den med blommor?
Beror på, vissa blommor vissnar snabbt i värme och då kommer det att se förjävligt ut.Det kanske går att dekorera den med blommor?
Plastblommor FTW.Beror på, vissa blommor vissnar snabbt i värme och då kommer det att se förjävligt ut.
Ja, men då ska de se äkta ut!Plastblommor FTW.
Jag skulle dö av skratt om han satt i bilen med sånna på sig imorgon. Eller ja, då kanske min läderbandsdräkt hamnar snett pga skrattrörelserna?Och tänk att han sitter just nu och diskuterar samma sak med sina vänner som såklart föreslår alla kvinnors favoritkallingar:
Hahahaha vad fasen är det där?Och tänk att han sitter just nu och diskuterar samma sak med sina vänner som såklart föreslår alla kvinnors favoritkallingar:
It's a cock! Väl?Hahahaha vad fasen är det där?
Världens sexigaste kallingar, eller?Hahahaha vad fasen är det där?
Jag var ju jättefyndig. För cock är även engelska för tupp
Aaah just ja haha.Jag var ju jättefyndig. För cock är även engelska för tupp