Midsommartråden aka HELGTRÅD!

@cili Typ såhär?

12112-black-clubwear-fashion-evening-dress-lingerie-sexy-sleepwear-sexy-blouses-evening-fashion-dress-free-shipping.jpg

:up:
Nästan! Men lite mer åt det här hållet:
naughtyknot1008_3_600x600.jpg

Nästan! Men lite mer åt det här hållet:
naughtyknot1008_3_600x600.jpg
Hahahahaha men ÅÅÅÅH vad fult det ser ut på häcken på henne! jag dör! som om något råkat fastna i röven liksom!

(i övrigt var den såklart mycket vacker och chic)

Hahahahaha men ÅÅÅÅH vad fult det ser ut på häcken på henne! jag dör! som om något råkat fastna i röven liksom!

(i övrigt var den såklart mycket vacker och chic)
Haha ja faktiskt!

Ja, det är mycket viktigt för mig att den är chic och har en ordentligt kvinnlig aura! Vill ju inte misstas för en pojke när jag står där i mitt sidenband, det vore ju fruktansvärt!

Och tänk att han sitter just nu och diskuterar samma sak med sina vänner som såklart föreslår alla kvinnors favoritkallingar:

how-would-you-react-if-you-see-him-in-this02.jpg

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 259
Senast: gullviva
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 423
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 349
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka