Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@zassoo Ååh kalvarvad ska du göra med dem?
Såg en förra året som klippte i baddräkt och gummistövlarJAG HÅLLER PÅ ATT SMÄLTA BORT!! Men en rätt okej solbränna får jag i alla fallHar klippt gräset i bikini och känner mig som min mamma
(måste ju ha ordentliga skor när man klipper gräset --> bikini och gamla löparskor = ohett)
Tur att jag inte har nån ork att bry mig om nån skulle se mina blekfeta lår![]()
Den omtalade fläder/hallontårtan blev jättegod och tog slut på nolltid![]()
JAG HÅLLER PÅ ATT SMÄLTA BORT!!
Haha säg det, men så såg hon rätt lidande ut också@Mirre Haha men varför??Gummistövlar blir ju sjukt varmt! Jag kör på konceptet att slå två flugor i en smäll, dvs sola samtidigt som jag klipper gräset
Även om fötterna blir lite väl vita...
@Mirre Haha men varför??Gummistövlar blir ju sjukt varmt! Jag kör på konceptet att slå två flugor i en smäll, dvs sola samtidigt som jag klipper gräset
Även om fötterna blir lite väl vita...
Bättre vita än gröna.Jag gjorde missen att klippa gräs barfota en gång, hade Shrek-fötter i en vecka...
Bättre vita än gröna.Jag gjorde missen att klippa gräs barfota en gång, hade Shrek-fötter i en vecka...