Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klänning?Nu har jag ännu ett problem. Lämpliga kläder för en dejt på ett ställe där det lär vara asvarmt. Help?
Jag funderar över det. Men vet inte om jag äger nån som funkar till vardags :/Klänning?
Vardags? Var det inte dejt?Jag funderar över det. Men vet inte om jag äger nån som funkar till vardags :/
men @cili - dejt? vad kul!! berätta mer gärna om du vill, älskar att höra om folks dejter
Vardags? Var det inte dejt?
Problemet är att jag inte har några vardagsklänningar Blanka tyger känns alldeles för uppklätt. Funderar på ett par yogashorts. Dom är i mysigt material, sitter bra och är inte fula. Och nån lämplig topp till det. Problemet är bara att shorts lär kännas så jäkla naket, men jeans blir för varmt (och jag har inga byxor i andra material utöver mjukisbyxor, och dom blir det definitivt inte!)@cili Men så kul! Och klart det är en dejt, så hade jag också sett det! Om det är supervarmt tycker jag att klänning absolut är vardagsklädsel, eller ett par snygga shorts och nån topp? Snygga jeans och nån topp?
Ah. Enda alternativet då är ju att gå naken.Problemet är att jag inte har några vardagsklänningar Blanka tyger känns alldeles för uppklätt. Funderar på ett par yogashorts. Dom är i mysigt material, sitter bra och är inte fula. Och nån lämplig topp till det. Problemet är bara att shorts lär kännas så jäkla naket, men jeans blir för varmt (och jag har inga byxor i andra material utöver mjukisbyxor, och dom blir det definitivt inte!)
DET kommer definitivt kännas naket! Kanske funkar med ett brett band som jag knyter till en rosett?Ah. Enda alternativet då är ju att gå naken.