Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt är ordet. Verkligen!I min valkrets är sd näst största parti. Nästan en fjärde del rösta på dem! Helt sjukt.
Ja egentligen borde man väl det, men som sagt - att hitta ett parti som känns helrätt är väl inte alldeles enkelt. Sen vet jag inte riktigt om det vore min grej. Kommer man upp en bit (räcker väl med kommunnivå iof) så får man ju leva med att nästan allt man gör granskas och riskerar att hamna i tidningen (såväl lokaltidning som större), och då skulle jag känna mig sjukt paranoid
Haha!! Omedvetet fettsnål variantHAHAHAHAHA årets pucko-pris går till zassoo
Som ni säkert minns åt jag väldigt mycket kladdkaka igår (för ni antecknade väl?). Den var god, men inte riktigt kladdig trots att den varit inne lagom tid i ugnen. Nåja, tänkte zassoo och smaskade på, det kan ju bli sådär ibland.
Idag när jag skulle värma lunchlådan öppnar jag mikron. Där står en skål. I skålen finns 100 g smält smör som nu har stelnat.
I kakan fanns alltså INGET SMÖR. *ridå*
HahaHAHAHAHAHA årets pucko-pris går till zassoo
Som ni säkert minns åt jag väldigt mycket kladdkaka igår (för ni antecknade väl?). Den var god, men inte riktigt kladdig trots att den varit inne lagom tid i ugnen. Nåja, tänkte zassoo och smaskade på, det kan ju bli sådär ibland.
Idag när jag skulle värma lunchlådan öppnar jag mikron. Där står en skål. I skålen finns 100 g smält smör som nu har stelnat.
I kakan fanns alltså INGET SMÖR. *ridå*
Eller hur! Och så blev den laktosfri på köpet@cili Inget ont som inte har något gott med sig? "Ja jag åt ju nästan en hel kladdkaka, men det var i alla fall inget smör i den!"