Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tur att du tog ditt ansvar. :) Varför inte passa på att besvara lite annat du vart taggad i under de senaste dagarna?

Det är till att vara selektiv. :up: :)
Ajdå.... har ju varit å studerat grannskapet några dagar ju...var det några mer som jag missat..... å jag skrev faktiskt till de kvinnorna i falkenbergstrakten med motorintresse ca 3 v innan helgen- å det var INTE övernattning å ONS jag var ute efter- åker alltid fram å tebaks från W&W- tar ju bara 2 timmar ju
nu ska jag besöka falköping till helgen men ska inte lägga ner nån energi annat än bilar där ;) .... natti natt

Ajdå.... har ju varit å studerat grannskapet några dagar ju...var det några mer som jag missat..... å jag skrev faktiskt till de kvinnorna i falkenbergstrakten med motorintresse ca 3 v innan helgen- å det var INTE övernattning å ONS jag var ute efter- åker alltid fram å tebaks från W&W- tar ju bara 2 timmar ju
nu ska jag besöka falköping till helgen men ska inte lägga ner nån energi annat än bilar där ;) .... natti natt

Jag såg ett par tjejer som var ute och cruisade med vad jag tror var en Ford Fairlane ikväll, det såg kul ut, jag hade gärna åkt med i baksätet. :)

Jag tycker det är synd att du inte fick något napp alls nu när du faktiskt ansträngt dig. Men hade du kollat innan om de gillade cruising? Tyvärr är det ju inte så enkelt som vad du inte hade tänkt dig som vad det kan uppfattas som. :(

Jag tycker det är synd att du inte fick något napp alls nu när du faktiskt ansträngt dig. Men hade du kollat innan om de gillade cruising? Tyvärr är det ju inte så enkelt som vad du inte hade tänkt dig som vad det kan uppfattas som. :(
Nja... det är ju inte det som retar mig-om dom gillar eller inte ......men man kan ju faktiskt vara hövlig nog å svara.... typ " nejtack- jag pysslar bara med roadracing å gillar inte jänkare".... folk läser men väljer att inte svara... jag svarar alla som skriver...lets see... 4a st på 2 år nu

finns plats i bilen vare sig man vill åka eller köra så.... eller inte alls

Men skit i detta nu... e ju DEJTING vi ska snacka om .. så att alla blir lyckliga å glada..å blir det massa par... så självdör ju denna tråden iom att inga singlar finns kvar -over and out:):):love::love::love:

Nja... det är ju inte det som retar mig-om dom gillar eller inte ......men man kan ju faktiskt vara hövlig nog å svara.... typ " nejtack- jag pysslar bara med roadracing å gillar inte jänkare".... folk läser men väljer att inte svara... jag svarar alla som skriver...lets see... 4a st på 2 år nu

Det är sant, ett tack men nej tack borde både jag och fler kunna kosta på oss.

Om erbjudandet är någorlunda trevligt skrivet, svarar man väl? Det hör ju till normal hyfs, tycker jag... Du kanske ska vara glad att du slipper träffa dem?

Fast som kvinna på en dejtingsite så är det väldigt många som hör av sig till en, skulle man svara på alla mail så skulle man inte hinna ha ett avlönat arbete.

Mitt tips är att du nästa gång du åker på cruising tar kontakt med någon kvinna som har egen jänkare så kan ni ju köra tillsammans :up:.

Jag ser en viss trend här.
Kvinnor svarar inte för så många skickar till dem.
Men gör massutskick för så få svarar dem endå!

Alltså - jag är inte moderator på senior och tänker därför inte ta tag i de rapporter som inkommit om tråden utan uttalar mig väl snarare som vanlig användare här:
Vuxna människor med många års forumanvändande borde kunna hålla bättre netikett än som skett här.
Vad ni än har för bagage med varandra så finns det ingen anledning att sjunka till den otroligt låga nivå som nåtts ikväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
628
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
2
Svar
20
· Visningar
1 673
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 638
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 858
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka