Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilla gumman. Det vet jag väl. Tror du jag är dum i huvudet? Har ju varit här sen många år också.
Vad jag inte kan förstå är vad hon har i en dejtingtråd att göra över huvud taget?
Det är ju inte så att hon tillför glada tillrop och pepp. Hon dejtar inte utan bara spyr ut negativismer 24/7.
Hon har ju en man att ta hand om, kanske dax att hon gör det då?
Lilla gubben, du spyr oavsett om du är i ett förhållande eller utan ett, med tanke på dina formuleringar både nu och tidigare så så kan jag bara se det som bekräftat att du är dum i huvudet. :cry:

@TomasN Känns som att du använder ordet "bitter" väldigt märkligt? Och att du inte riktigt kommenterade konkret på något jag skrev. Men det är lugnt, förväntade mig ingen förklaring i alla fall.

Ps. Med "problem" syftade jag på att du skriver att jag inte ska ha varit neutral; dvs haft en (negativ) åsikt om det. Det har jag alltså inte, men det verkar vara mindre intressant i sammanhanget.

Det här verkar väldigt viktigt för dig men jag har inget intresse att diskutera just denna sak längre.

Ja jag tyckte du var tvärsäker men trodde faktiskt inte du skulle ta så illa upp. Det var inte meningen. Så nej jag höll inte med men jag ber om ursäkt om du tycker jag var oförskämd.

@Luff, seriöst, jag fattar inte vad du hakat upp dig på? :confused:
Jag har alltid antagit att du är en både smart, seriös och rolig tjej, jag vet inte vad det är som fått dig att balla ut som du gjort när det gäller mig? Enda jag får ihop det till är fortfarande att jag inte gillar att cruisa men jag har aldrig varit nedlåtande mot dem som gillar det.

Det här verkar väldigt viktigt för dig men jag har inget intresse att diskutera just denna sak längre.
Nej, inte så viktigt, mest bara fascinerande. Eftersom kritiken mot män är ett sånt hett ämne så försöker jag förstå lite bättre vad det är som triggar männen här inne att bli arga över vad jag tolkar som helt ofarliga inlägg.

Säger jag till min sambo att jag känner många killar som gillar kortare, smalare tjejer blir han inte irriterad eller spydig. Varför skulle han? Det har ju inget med honom att göra, säger ingenting om honom. Han vet ju också att folk har olika preferenser. Men jag har förstått att han är väldigt annorlunda mot den genomsnittlige bukemannen.

Men men, vi släpper detta eftersom du inte är intresserad av att diskutera det. Nemas problemas! Och jag tyckte inte att du var oförskämd, jag förstod bara inte att just du skulle likea just det inlägget. Men nooog om det.

Nu var det ju faktiskt så att en av er här BAD mig förklara för en annan bukeperson det här med hooters å kvinnokommentarer-- jag vart taggad
gonatt på er allihopa..hoppas nån får till nån dejt denna veckan ;)

Tur att du tog ditt ansvar. :) Varför inte passa på att besvara lite annat du vart taggad i under de senaste dagarna?

Det är till att vara selektiv. :up: :)

:rofl: :rofl: :rofl:

@Petruska , du måste gå och ta hand om din man!! :D :D :D

Men gode tid! :rofl::rofl::rofl::rofl: Jag missade helt denna kloka uppmaning! Fattade du på vilket sätt jag bör ta hand om honom, mer konkret?

Tyvärr vågar jag inte berätta för min man att jag uppmanats att ta hand om honom, för han kommer att dö av skratt, och det vore ju motsatsen till omhändertagande från min sida och alltså mig fullständigt främmande.

Utan tvekan det roligaste inlägget på buke EVER, om du frågar mig.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Tror du ärligt att man kan vara bitter efter 42 års sammanhängande förhållanden med 3 st?
Du är ju inte ens gammal nog att ha uppnått 42 :D
:rofl: Tack för komplimangen gullet, men om du läst i tråden borde även en senil stackare som du fatta att det inte är en fjortis du snackar med. O_o
Själv är jag mer stolt över mina år som självständig än att dras med ett bagage som du gör. :) När saker och ting inte fungerar längre är det bättre att bryta, inte beroende på att någon vuxit ur vaggan. :angel:

Lilla gubben, du spyr oavsett om du är i ett förhållande eller utan ett, med tanke på dina formuleringar både nu och tidigare så så kan jag bara se det som bekräftat att du är dum i huvudet. :cry:
Känner du mig?
Annars kan du ju fråga bukefalister härifrån som gör det ::laugh:

@Luff, seriöst, jag fattar inte vad du hakat upp dig på? :confused:
Jag har alltid antagit att du är en både smart, seriös och rolig tjej, jag vet inte vad det är som fått dig att balla ut som du gjort när det gäller mig? Enda jag får ihop det till är fortfarande att jag inte gillar att cruisa men jag har aldrig varit nedlåtande mot dem som gillar det.

Jag har inte hakat upp mig. Jag replikerade på ditt höhöskämt och sen har du fått tuppjuck.
Och hoppsan är jag både smart och seriös och rolig TJEJ nu. Du visste ju knappt vem jag var nyss.

Jag har inte hakat upp mig. Jag replikerade på ditt höhöskämt och sen har du fått tuppjuck.
Och hoppsan är jag både smart och seriös och rolig TJEJ nu. Du visste ju knappt vem jag var nyss.
Jodå, det är inget hoppsan nu utan jag har fortfarande inte sett något som utmärkt dig specifikt i tråden innan du fick spel. :)

:rofl: Tack för komplimangen gullet, men om du läst i tråden borde även en senil stackare som du fatta att det inte är en fjortis du snackar med. O_o
Själv är jag mer stolt över mina år som självständig än att dras med ett bagage som du gör. :) När saker och ting inte fungerar längre är det bättre att bryta, inte beroende på att någon vuxit ur vaggan. :angel:

Bagage :( OMG det är roligt. Japp jag dras med ett bagage, en 14 årig son :D
Du är inte slug på en fläck, men det är bra att lära känna dig.

Tja jag är 57 och ledig. Det är inte du.
Nej, det stämmer helt och hållet att jag inte är 57 och ledig. Men det svarar ju inte på frågan om huruvida du dejtar eller ej :D.

Och du måste ju fråga Luff också, glöm inte det!

Tack, själv vill jag helst inte lära känna dig närmare än vad jag redan gör sedan många år på buke. :yuck:
Bitter, korkad ... listan blir bara längre och längre ... :down:

Men du roar mig verkligen så här en måndagskväll, efter mer än 24 timmars vak. :laugh: Å andra sidan kan det bero mer på att jag är lättroad än att du är rolig. O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
628
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
2
Svar
20
· Visningar
1 661
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 838
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka