Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kille som besökt min sida lite då och då på MP början sin presentation med "Tjosan i trosan". Vad ska man säga? Den inledningen har inte fått mig intresserad av att läsa vidare iaf... :)
Nu ska du inte vara sån bitterfitta, du förstår väl att det är ett äkta skämt, sånna som @martha har godkänt? Visa nu att du förstår att han vill få kontakt på detta klämkäcka, pubertala sätt och att du har moderskänslor och vill ta hand om honom och leda honom mot ljuset. :love:

Riktigt så neutralt tolkade jag inte ditt inlägg. Du skrev massor av män och skrev även något om kvinnor som är petitie. Det var nog det som jag reagerade på. Annars tror jag också att båda könen upprätthåller normen om att mannen skall vara längre.

Men är det ett problem att alla inte håller med dig?
Jag skrev att det funnits många bukefalister (män) med de preferenserna, ja. Som ett svar på att en användare inte kände en enda man med längdpreferenser. Jag har varit på Buke i 13 år nu tror jag, och har sett många uttrycka de specifika åsikterna. Jag ser det inte som nåt kontroversiellt, alls.

Den sista meningen förstår jag inte alls, det handlar ju inte om att inte hålla med? Det handlar om att jag skriver ett sansat inlägg som du då på en gång, tillsammans med två män till, direkt tolkar som negativt och blir uppenbart irriterade. Svaret jag fick var drygt (men då är det ingen som hojtar om god stämning och att man ska vara snäll) och dessutom irrelevant; jag var inte "tvärsäker" i nått uttalande, jag redogjorde för vad jag läst och ingenting annat. Det dryga svaret får snabbt likes av dig och en till man just bara för att ni tolkar det som kritik mot män.

Jag skriver bara detta för att du säger att du är okej med kritik mot män, trots att jag tycker att det är uppenbart att du inte är det, för då hade du inte gillat det spydiga inlägget.

Jag skrev att det funnits många bukefalister (män) med de preferenserna, ja. Som ett svar på att en användare inte kände en enda man med längdpreferenser. Jag har varit på Buke i 13 år nu tror jag, och har sett många uttrycka de specifika åsikterna. Jag ser det inte som nåt kontroversiellt, alls.

Den sista meningen förstår jag inte alls, det handlar ju inte om att inte hålla med? Det handlar om att jag skriver ett sansat inlägg som du då på en gång, tillsammans med två män till, direkt tolkar som negativt och blir uppenbart irriterade. Svaret jag fick var drygt (men då är det ingen som hojtar om god stämning och att man ska vara snäll) och dessutom irrelevant; jag var inte "tvärsäker" i nått uttalande, jag redogjorde för vad jag läst och ingenting annat. Det dryga svaret får snabbt likes av dig och en till man just bara för att ni tolkar det som kritik mot män.

Jag skriver bara detta för att du säger att du är okej med kritik mot män, trots att jag tycker att det är uppenbart att du inte är det, för då hade du inte gillat det spydiga inlägget.

Lite skillnad i många och massor tycker jag men mest reagerade jag på var: "Samtliga har varit hyfsat korta män och sökt kortare (ofta mycket smala) kvinnor. Kvinnor som är "petite" typ".
Där är du inte alls neutral och jag tror inte på att det är så.

Det är ju innehållet jag inte håller med om. Inte att det är kritik mot män och att sådan inte borde förekomma.

Du som kan tråden på dina fem fingrar har du läst slarvigt och missat mitt svar till dig? :confused:

@pontiacfarmer, du som är en erfaren man med känsla för både kvinnor och jänkare, kan du inte visa @Luff vägen till ljuset och sanningen? :)

Jag har alltså INGET med hooters att göra och jag har aldrig kommenterat andra kvinnors kroppar utan du refererar till ett inlägg någonstans i en tråd och beskyller mig för att ha med detta att göra?
Jag tycker du går över gränsen - smileys döljer ingenting.

Du tycker alltså att det försvar de allra värsta männen här får när de beter som allra värst, är fullständigt rimligt?

Och de värsta männen här är? Ahh dom 3-4 som faktisk trotsar alla odds och inte bryr sig om dig och dina gelikar och är kvar? Du måste verkligen har grävt ner dig i källaren för några år sedan då jag och en annan bukefalist flyttade ihop. *suck*. Det är inte lätt att vara du, jämt.

Och de värsta männen här är? Ahh dom 3-4 som faktisk trotsar alla odds och inte bryr sig om dig och dina gelikar och är kvar? Du måste verkligen har grävt ner dig i källaren för några år sedan då jag och en annan bukefalist flyttade ihop. *suck*. Det är inte lätt att vara du, jämt.
Men vad i hela friden har din hopflytt med något att göra? :confused:

Lite skillnad i många och massor tycker jag men mest reagerade jag på var: "Samtliga har varit hyfsat korta män och sökt kortare (ofta mycket smala) kvinnor. Kvinnor som är "petite" typ".
Där är du inte alls neutral och jag tror inte på att det är så.

Det är ju innehållet jag inte håller med om. Inte att det är kritik mot män och att sådan inte borde förekomma.
Du menar att jag hittat på att de skrivit exakt så? På fullaste allvar? Varför skulle jag göra det? :confused:. Jag ser det inte som kontroversiellt alls så varför skulle jag ens hitta på det? :confused:

Jag har inget problem med om hyfsat korta killar söker mindre tjejer. Jag har flera tjejkompisar som är LÅNGA och som endast söker ordentligt långa killar. Jag har noll och inga åsikter om det. Var väldigt vänlig och sitt inte och säg att jag har problem med saker jag verkligen inte kunde bry mig noll och mindre om. Bara för att man är feminist betyder det inte att man anser att människor inte får ha preferenser när de gäller partners.

Om du hade haft problem med innehållet så är det ju tydligare att ställa en rak och trevlig fråga än att gilla ett spydigt inlägg. Kan ju jag tycka. Jag fick ju inte ens en chans att förtydliga eller förklara eftersom jag bara fick ett intetsägande spydigt inlägg till svar som inte ens visade vad det var ni inte fattade.

Men skit samma. Tror inte den som skrev inlägget eller nån av er som gillade det hade minsta intresse av att göra något annat än att missförstå och bli lite småkränkta.

Men herrgösses dåå... man hinner ju inte med å läsa ikapp
Joo.. hooters
där var jag i min ungdom ihop med ett gäng riktiga karlakarlar (på bukespråk) - när jag fått min mat så dryftade jag "herregud vilken läcker röv hon hade"- tackar kom det på klockren boråsdialekt....... hon var svenska
DET uttalandet har jag fått äta upp med dressing å efterätt här på buke sen dag 1 ;)
men det bjuder jag på... kommer nog att trampa i både klaver å röra om i jordgetingbon mer än en gång till i livet
Å by the way... Pendlarbilen till jobbet är en miljöklassad dieselbil- så det så ;)

Exakt vad? :)
Det är inte jag som blev dumpad, men som dumpad vet du ju bäst själv vilka känslor det föder. ;)
Buhu, jag är fattig, buhu, jag har inga pengar, buhu, alla är dumma. :cry:

???? Dumpad. *asg* :D
Var får du allt ifrån?

Jo jag har faktiskt blivit dumpad 1 ggn
Men mitt track-record är nog bättre än ditt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
628
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
2
Svar
20
· Visningar
1 651
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 599
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 790
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka