Jag skrev att det funnits många bukefalister (män) med de preferenserna, ja. Som ett svar på att en användare inte kände en enda man med längdpreferenser. Jag har varit på Buke i 13 år nu tror jag, och har sett många uttrycka de specifika åsikterna. Jag ser det inte som nåt kontroversiellt, alls.
Den sista meningen förstår jag inte alls, det handlar ju inte om att inte hålla med? Det handlar om att jag skriver ett sansat inlägg som du då på en gång, tillsammans med två män till, direkt tolkar som negativt och blir uppenbart irriterade. Svaret jag fick var drygt (men då är det ingen som hojtar om god stämning och att man ska vara snäll) och dessutom irrelevant; jag var inte "tvärsäker" i nått uttalande, jag redogjorde för vad jag läst och ingenting annat. Det dryga svaret får snabbt likes av dig och en till man just bara för att ni tolkar det som kritik mot män.
Jag skriver bara detta för att du säger att du är okej med kritik mot män, trots att jag tycker att det är uppenbart att du inte är det, för då hade du inte gillat det spydiga inlägget.