Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det rörigt.
Jag är i den här tråden precis som i husköpartrådar, valpköpartrådar, bytajobbtrådar - ska inte göra något utav det - för att jag tycker det är intressant och denna tråd speciellt för att jag är obotligt romantisk.
Jag har inga synpunkter på att du är i tråden, jag tog dig som exempel på att det verkar gå bra att delta här även om man inte dejtar, OM man skriver rätt saker, dvs inte kritiserar någon enda man.

Jag har inga synpunkter på att du är i tråden, jag tog dig som exempel på att det verkar gå bra att delta här även om man inte dejtar, OM man skriver rätt saker, dvs inte kritiserar någon enda man.

Men så är det ju inte. Män kritiseras ju hela tiden i tråden helt utan problem. Jag har i de flesta fall inga problem med det heller för i de flesta fall så är det befogat.

Jag mår alldeles utmärkt, vill du veta mer om att kommentera kvinnors kroppar och Hooters ska du inte vända dig till mig och som sagt, vad har du haft för konkreta tips hitills, för i mina ögon har du inte utmärkt dig med några utan försvunnit i mumlet och töcknet, bortsett från när du fick luft för några inlägg sedan och sket i det blå skåpet när du gav dig på mig.

Du kan alltså inte svara på när jag kommenterat andra kvinnors kroppar.
Och vad fan är Hooters?
Jag är inte här för att utmärka mig så det passar mig finfint. Men anklagar du mig så får du komma med bevis.

Förvånad? Så har det varit sedan tidernas begynnelse (d.v.s efter det att många i dejtingtråden DÅ har skaffat man,kvinna, familj och barn). Men det finns några inbitna singlar som efter 10+ år fortfarande letar efter mr. Right och har superba råd till nytillkommna om den nya flirtens tillkortakommanden. :D
Surt sa den bittre, gamle räven om vinbären. Du har gnällt konstant både som sambo och som singel. Är någon förvånad när det gäller gamla hundar och sitt? Jag föreslår att både du och martha byter till flashback så ni kan gotta er och ryggdunka varandra ifred med era kompisar.

Men martha har även skrivit det där inlägget om dubbelmoral sedan tidernas begynnelse så det synkar bra ;)
Hur går det med din dejting?
Dax för en rapport tycker du inte? Du har ju hängt här i tråden sen tidernas begynnelse så nå't napp borde väl du ha fått på all tid du lagt ner?

Du kan alltså inte svara på när jag kommenterat andra kvinnors kroppar.
Och vad fan är Hooters?
Jag är inte här för att utmärka mig så det passar mig finfint. Men anklagar du mig så får du komma med bevis.
Var exakt har jag anklagat dig? Du läser slarvigt om du missat både Hooters och att högt kommentera andra kvinnors kroppar, som sagt är det inte mig du ska fråga utan det ligger mycket närmare dig tillhands.

Någon som gillar den amerikanska kulturen och jänkare så mycket vet inte vad Hooters är, ska du upplysa henne PF? Men det är ju bara på skoj, man menar ju inget illa om man antar att den kommenterade inte förstås vad som sägs, eller hur @martha? Då är det bara på skämt, till skillnad mot vi som ironiserar och menar blodigt allvar och verkligen hatar karlar.

Senast ändrad:
Surt sa den bittre, gamle räven om vinbären. Du har gnällt konstant både som sambo och som singel. Är någon förvånad när det gäller gamla hundar och sitt? Jag föreslår att både du och martha byter till flashback så ni kan gotta er och ryggdunka varandra ifred med era kompisar.

BS. Lite mer intelligens krävs även hos kärlekskranka.
Bättre kan du.

Men för jösse namn, nu får du väl ge dig. Jag kritiserar inte utifrån kön.
Men jag känner för dom i underläge vilket i den här tråden tenderar att vara individer med kuk.

Men för jösse namn, nu får du väl ge dig. Jag kritiserar inte utifrån kön.
Men jag känner för dom i underläge vilket i den här tråden tenderar att vara individer med kuk.

Mitt intryck är snarare att när någon gång en man blir kritiserad, så känner du att han är i underläge och tar honom i försvar. Det är inte exakt samma sak som att känna för de som är underläge, skulle jag säga.

Jag fattar verkligen inte den här ivern hos kvinnor att så nitiskt försvara män när de beter sig riktigt illa. Att det är just då de ska försvaras. Det är fullständigt obegripligt för mig. Försvarar du svinigheter hos män irl också?

Men så är det ju inte. Män kritiseras ju hela tiden i tråden helt utan problem. Jag har i de flesta fall inga problem med det heller för i de flesta fall så är det befogat.
Fast när jag skrev ett inlägg där jag bara sa att jag sett flera män på buke med preferenser gällande längd, helt utan att lägga in nån värdering i det, samt att jag tror att både män och kvinnor bryr sig om just längd, så fick jag ett jättesyrligt svar om att jag skrev "tvärsäkra uttalanden" och det syrliga svaret gillade du på en gång. Jag tycker att det var fantastiskt lättstött, både inlägget och gillningarna det fick, eftersom jag mest bara gjorde ett konstaterande.

Så visst blir många sura när någon skriver inlägg om män, om inläggen kan tolkas ens det minsta negativt. (mitt var inte negativt menat men det verkade inte spela nån roll, jag fick otrevligt svar ändå)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
625
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 595
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 789
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka