Ohh du är så intelligent så din kommentar överstiger min fattningsgåva.Jag räknade kanske inte i första hand med att du skulle fatta.
När jag växer upp så vill jag bli precis som du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ohh du är så intelligent så din kommentar överstiger min fattningsgåva.Jag räknade kanske inte i första hand med att du skulle fatta.
Jag har inga synpunkter på att du är i tråden, jag tog dig som exempel på att det verkar gå bra att delta här även om man inte dejtar, OM man skriver rätt saker, dvs inte kritiserar någon enda man.Nu är det rörigt.
Jag är i den här tråden precis som i husköpartrådar, valpköpartrådar, bytajobbtrådar - ska inte göra något utav det - för att jag tycker det är intressant och denna tråd speciellt för att jag är obotligt romantisk.
Förvånad? Så har det varit sedan tidernas begynnelse
Jag har inga synpunkter på att du är i tråden, jag tog dig som exempel på att det verkar gå bra att delta här även om man inte dejtar, OM man skriver rätt saker, dvs inte kritiserar någon enda man.
Jag mår alldeles utmärkt, vill du veta mer om att kommentera kvinnors kroppar och Hooters ska du inte vända dig till mig och som sagt, vad har du haft för konkreta tips hitills, för i mina ögon har du inte utmärkt dig med några utan försvunnit i mumlet och töcknet, bortsett från när du fick luft för några inlägg sedan och sket i det blå skåpet när du gav dig på mig.
Surt sa den bittre, gamle räven om vinbären. Du har gnällt konstant både som sambo och som singel. Är någon förvånad när det gäller gamla hundar och sitt? Jag föreslår att både du och martha byter till flashback så ni kan gotta er och ryggdunka varandra ifred med era kompisar.Förvånad? Så har det varit sedan tidernas begynnelse (d.v.s efter det att många i dejtingtråden DÅ har skaffat man,kvinna, familj och barn). Men det finns några inbitna singlar som efter 10+ år fortfarande letar efter mr. Right och har superba råd till nytillkommna om den nya flirtens tillkortakommanden.![]()
Hur går det med din dejting?Men martha har även skrivit det där inlägget om dubbelmoral sedan tidernas begynnelse så det synkar bra![]()
Var exakt har jag anklagat dig? Du läser slarvigt om du missat både Hooters och att högt kommentera andra kvinnors kroppar, som sagt är det inte mig du ska fråga utan det ligger mycket närmare dig tillhands.Du kan alltså inte svara på när jag kommenterat andra kvinnors kroppar.
Och vad fan är Hooters?
Jag är inte här för att utmärka mig så det passar mig finfint. Men anklagar du mig så får du komma med bevis.
Surt sa den bittre, gamle räven om vinbären. Du har gnällt konstant både som sambo och som singel. Är någon förvånad när det gäller gamla hundar och sitt? Jag föreslår att både du och martha byter till flashback så ni kan gotta er och ryggdunka varandra ifred med era kompisar.
Hur går det med din dejting?
Dax för en rapport tycker du inte? Du har ju hängt här i tråden sen tidernas begynnelse så nå't napp borde väl du ha fått på all tid du lagt ner?
Men för jösse namn, nu får du väl ge dig. Jag kritiserar inte utifrån kön.Jag har inga synpunkter på att du är i tråden, jag tog dig som exempel på att det verkar gå bra att delta här även om man inte dejtar, OM man skriver rätt saker, dvs inte kritiserar någon enda man.
Men martha har även skrivit det där inlägget om dubbelmoral sedan tidernas begynnelse så det synkar bra![]()
I underläge? Med avseende på vad?Men för jösse namn, nu får du väl ge dig. Jag kritiserar inte utifrån kön.
Men jag känner för dom i underläge vilket i den här tråden tenderar att vara individer med kuk.
Ringde det nån klocka hos dig?
Men för jösse namn, nu får du väl ge dig. Jag kritiserar inte utifrån kön.
Men jag känner för dom i underläge vilket i den här tråden tenderar att vara individer med kuk.
Men för jösse namn, nu får du väl ge dig. Jag kritiserar inte utifrån kön.
Nää inte så vidare värst tydligen. Singel och letar då.
Det har du ju gjort sen Adam gick i kolt.
Fast när jag skrev ett inlägg där jag bara sa att jag sett flera män på buke med preferenser gällande längd, helt utan att lägga in nån värdering i det, samt att jag tror att både män och kvinnor bryr sig om just längd, så fick jag ett jättesyrligt svar om att jag skrev "tvärsäkra uttalanden" och det syrliga svaret gillade du på en gång. Jag tycker att det var fantastiskt lättstött, både inlägget och gillningarna det fick, eftersom jag mest bara gjorde ett konstaterande.Men så är det ju inte. Män kritiseras ju hela tiden i tråden helt utan problem. Jag har i de flesta fall inga problem med det heller för i de flesta fall så är det befogat.