Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
@martha

Jag har då aldrig sett någon skriva att kvinnor är bättre, att vi är felfria. Men eftersom forumet består av typ 90% kvinnor och till stor del heterosexuella kvinnor så är det väl inte så märkligt att det pratas en hel del om hur dumma män? Det pratas ju utifrån egna erfarenheter. Hade forumet bestått av 90% heterosexuella män, ja det hade ju säkerligen inte vart nå gulligull och enbart positiva saker om kvinnor då.

spelar roll.... det är pinsamt att en del har så mycket hat o fördomar mot MÄN och sen ska vara så PK på allt annat ...själen är lika svart hela tiden kan jag tycka då.
Jag vet massor av män som är helt underbara fast dom kan klia pungen o supa o slänga ut skämt om kvinnor...men det är SKÄMT o här inne är det fanimej fullt allvar och man känner hur pulsen flödar när man får tala om för en man hur jävla korkad han är

Dubbelmoralen flödar härinne

Hon kan ju inte vara riktig kvinna heller, för sånna håller sig ju ifrån att skita ner sig i garage, eller vad var det nu du syftade på i ditt inlägg till mig?

Jag var först i klassen att fixa jobb, hade en anställning innan jag gick ut plugget och jag fixade det helt själv. Jag har en verkstadspraktik i bakfickan, ritat både maskin- och byggritningar, jobbat på bygge både ovan och under jord, svetsat, svarvat och fräst och har aldrig gillat att sitta i baksätet och åka runt, runt. Jag gick direkt på tung MC när jag tog A när jag fick mitt första jobb, hade redan B och skrev + körde upp för BE första veckan i januari förra året innan de gjorde om reglerna, utan en körlektion innan. Jag hyrde själv både bil, släp och lastade det enligt konstens alla regler.

Vems schablonbild är det som föll i klass med Berlinmuren? :meh:

Att andra gillar jänkare och cruising är helt ok med mig, jag delar inte det intresset och ser inget fel i det, men kom inte och snacka skit om saker du inte har en susning om. Jag gillar inte att mecka när jag är ledig, jag gillar inte jänkare, jag gillar inte cruising, det finns massor med andra som gör det så vad spelar det dig för roll att jag inte har det intresset? :confused:

Det är du som skrev om kvinnan som ville byta däck på ett mycket höhöigt sätt som respons på #774.
Vem sjutton har pratat om vad du ska göra och gilla? Inte jag.

Det är du som skrev om kvinnan som ville byta däck på ett mycket höhöigt sätt som respons på #774.
Vem sjutton har pratat om vad du ska göra och gilla? Inte jag.
Ja? Ville att du och vår käre PF skulle känna sig som hemma. Du bjöd in till ett dåligt skämt men jag trodde nog att du hade lite mer balls än så. :angel: Det är inte jag som sitter på hooters och kommenterar andra kvinnors kroppar högt.

Jag har tipsat PF om att kolla först om det finns intresse av cruising och att ta kontakt innan han åker eftersom jag med flera är varken intresserade av cruising eller att vara sällskapsdam en kväll åt någon som åker dagen efter. Vilka bra tips har du kommit med? Jag orkar och har inget intresse av att skumma igenom tråden igen så du får gärna komma med ett svar på det senare, eller är det för mycket begärt om du inte kan försöka platta till mig med mer manligt versus kvinnligt?

Jag är ju som du vet eller gissar, ingen riktig karl jag heller, men jag är en jävel på att springa i högklackat om det behövs. :grin:

tycker inte det var en speciellt bra förklaring faktiskt .... och OM ni nu ska snacka skit om män så varför får inte dom snacka skit om oss ....klia fitta höhöhö liksom ... pinsamt

Jag håller med till viss del.

Det där höll klia pung skämtandet börjar bli tradigt. Känns mest sexistiskt. Men eftersom det slår uppåt så kan det nog inte bli sexistiskt

Oavsett vad du tycker om min förklaring så är det den förklaring jag har.
Vilken förklaring då? Jag har inte sett någon. Att du tycker att vi lantisar är jävla tölpar får väl stå för dig.

Tyvärr är det väl så att de som är mer bemedlade än dig köper gods just på landet.

Du har gång på gång visat att du har fördomar som är utan dess like mot folk som bor på landet. Eller hur menar du att din mening om en riktig karl ska tolkas. Att vernissage inte är aktuellt...

Det står ingenting om landet i mitt inlägg. Det handlade om bilar, mc och båtar. Att du tror att det där handlar om folk på landet, kan ju knappast jag göras ansvarig för.

Jag håller med till viss del.

Det där höll klia pung skämtandet börjar bli tradigt. Känns mest sexistiskt. Men eftersom det slår uppåt så kan det nog inte bli sexistiskt
Då undrar jag om det du håller med om är att min förklaring inte är "bra". Jag har förklarat exakt varför jag skrev som jag gjorde. Oavsett om martha och du tycker att den är bra eller inte så är det den sanna förklaringen. Jag skrev som jag gjorde för att osv.

Och det hade överhuvudtaget inget med klia pung eller höhö att göra. Det handlade om huruvida jag skulle få skriva i tråden om jag inte dejtade. (Vilket ni för övrigt inte verkar ha något emot att t ex Luff gör. Såvitt jag vet dejtar hon inte)

Vilken förklaring då? Jag har inte sett någon. Att du tycker att vi lantisar är jävla tölpar får väl stå för dig.

Tyvärr är det väl så att de som är mer bemedlade än dig köper gods just på landet.
Vad har jag skrivit om lantisar och tölpar? När du svarar Petruska är det bättre att du citerar just henne.

Då undrar jag om det du håller med om är att min förklaring inte är "bra". Jag har förklarat exakt varför jag skrev som jag gjorde. Oavsett om martha och du tycker att den är bra eller inte så är det den sanna förklaringen. Jag skrev som jag gjorde för att osv.

Och det hade överhuvudtaget inget med klia pung eller höhö att göra. Det handlade om huruvida jag skulle få skriva i tråden om jag inte dejtade. (Vilket ni för övrigt inte verkar ha något emot att t ex Luff gör. Såvitt jag vet dejtar hon inte)

Nej jag borde varit klarare. Jag har egentligen inget att säga om din förklaring alls. Den hade jag glömt för länge sedan.

Så mitt svar till martha har inte med din förklaring att göra. Det är mer allmänt skämtande om män som förvisso inte är speciellt allvarligt men blir tjatigt och känns bara sexistisk efter ett tag.

Ja? Ville att du och vår käre PF skulle känna sig som hemma. Du bjöd in till ett dåligt skämt men jag trodde nog att du hade lite mer balls än så. :angel: Det är inte jag som sitter på hooters och kommenterar andra kvinnors kroppar högt.

Jag har tipsat PF om att kolla först om det finns intresse av cruising och att ta kontakt innan han åker eftersom jag med flera är varken intresserade av cruising eller att vara sällskapsdam en kväll åt någon som åker dagen efter. Vilka bra tips har du kommit med? Jag orkar och har inget intresse av att skumma igenom tråden igen så du får gärna komma med ett svar på det senare, eller är det för mycket begärt om du inte kan försöka platta till mig med mer manligt versus kvinnligt?

Jag är ju som du vet eller gissar, ingen riktig karl jag heller, men jag är en jävel på att springa i högklackat om det behövs. :grin:

Balls? Hooters? Kommenterar andra kvinnors kroppar? Va? Mår du bra?

Läste du inte mitt tips till PF så läser du tråden väldigt dåligt. Var nog det mest konkreta i tråden hittills.

Ok. Då missförstod jag väl dig.
"Oavsett vad du tycker om min förklaring så är det den förklaring jag har. "

Ber om ursäkt.

Nu är det rörigt.
Jag är i den här tråden precis som i husköpartrådar, valpköpartrådar, bytajobbtrådar - ska inte göra något utav det - för att jag tycker det är intressant och denna tråd speciellt för att jag är obotligt romantisk.

Balls? Hooters? Kommenterar andra kvinnors kroppar? Va? Mår du bra?

Läste du inte mitt tips till PF så läser du tråden väldigt dåligt. Var nog det mest konkreta i tråden hittills.
Jag mår alldeles utmärkt, vill du veta mer om att kommentera kvinnors kroppar och Hooters ska du inte vända dig till mig och som sagt, vad har du haft för konkreta tips hitills, för i mina ögon har du inte utmärkt dig med några utan försvunnit i mumlet och töcknet, bortsett från när du fick luft för några inlägg sedan och sket i det blå skåpet när du gav dig på mig.

.men det är SKÄMT o här inne är det fanimej fullt allvar och man känner hur pulsen flödar när man får tala om för en man hur jävla korkad han är
Dubbelmoralen flödar härinne

Förvånad? Så har det varit sedan tidernas begynnelse (d.v.s efter det att många i dejtingtråden DÅ har skaffat man,kvinna, familj och barn). Men det finns några inbitna singlar som efter 10+ år fortfarande letar efter mr. Right och har superba råd till nytillkommna om den nya flirtens tillkortakommanden. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
625
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 595
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 789
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka