Hon kan ju inte vara riktig kvinna heller, för sånna håller sig ju ifrån att skita ner sig i garage, eller vad var det nu du syftade på i ditt inlägg till mig?
Jag var först i klassen att fixa jobb, hade en anställning innan jag gick ut plugget och jag fixade det helt själv. Jag har en verkstadspraktik i bakfickan, ritat både maskin- och byggritningar, jobbat på bygge både ovan och under jord, svetsat, svarvat och fräst och har aldrig gillat att sitta i baksätet och åka runt, runt. Jag gick direkt på tung MC när jag tog A när jag fick mitt första jobb, hade redan B och skrev + körde upp för BE första veckan i januari förra året innan de gjorde om reglerna, utan en körlektion innan. Jag hyrde själv både bil, släp och lastade det enligt konstens alla regler.
Vems schablonbild är det som föll i klass med Berlinmuren?
Att
andra gillar jänkare och cruising är helt ok med mig, jag delar inte det intresset och ser inget fel i det, men kom inte och snacka skit om saker du inte har en susning om.
Jag gillar inte att mecka när jag är ledig,
jag gillar inte jänkare,
jag gillar inte cruising, det finns massor med andra som gör det så vad spelar det dig för roll att
jag inte har det intresset?