Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du får åka med precis vad du vill. Har jag försökt förbjuda dig? Jag skulle dock ha svårt för att utöva en hobby där normen är att män kör, dvs är aktiva och kvinnor "åker med", dvs är passiva. Om jag då inte var en aktiv utövare själv.

Fast på de cruisings jag har varit på (vilket inte är fler än 10-20st sedan jag gjorde mig av med bilen) har det varit en väldigt stor andel av kvinnorna som kört.

Ingen dog i alla fall, men det kändes inte helt klickigt. Å andra sidan vet jag inte hur det skulle kunna klicka när man inte ser varken kroppsspråk eller något annat? Vad är poängen med det här telefonpratandet egentligen?

Hatar telefoner....

På tal om annorlunda hälsningsfraser så svarar alltid jag och min bästis varandra med ett svulstigt "KUKEN!" när vi rings. Det kan lätt bli lite awkward när man svarar utan att tänka på var man befinner sig...

Fast på de cruisings jag har varit på (vilket inte är fler än 10-20st sedan jag gjorde mig av med bilen) har det varit en väldigt stor andel av kvinnorna som kört.

Och det tycker jag verkar jättekul! Jag skrev också det i svaret på Tjötas (min telefon vägrar göra "taket", ursäkta Tjöta!) och funderade på varför jag kände aversion mot cruising utan att egentligen ha en åsikt (eftersom mitt intresse är noll). Det är ju fantastiskt om den norm som väl ändå har funnits håller på att luckras upp och att intresserade utövar sitt intresse som de vill beroende på individ.

Nu har jag väldigt kvinnligt plockat ihop mina mejslar, hylsnycklar och mitt spärrskaft och lagt ner det på sina platser i min mycket kvinnliga väska efter att jag väldigt kvinnligt monterat min nyinköpta grill där jag efter min väldigt kvinnliga tur till hästarna sedan ska grilla mina väldigt kvinnligt putsade köttbitar med dito grönsaker. Tihi.

Medan jag väntar på att maten blir klar ska jag väldigt kvinnligt njuta ute på altanen ett glas rosé, kvinnligt upphällt i ett vinglas på fot. Fniss.

Tänk om jag ändå hade haft en väldigt manlig karl som kunde tala om för mig hur man gör och som sedan gjort det åt mig medan han svurit och spottat snus. Men vem vet, om jag bara skriver på min profil att jag är väldigt följsam och gillar riktiga karlar som vet hur man sköter en fjärrkontroll, så kanske lilla våpiga jag kan få bli placerad på piedestal i min prickiga klänning medan jag filar mina naglar samtidigt som jag kommer med små käcka tillrop när han letar efter oljestickan? :love:

Skriv även att det vore spännande att få åka med i hans gamla bil, hans mc och hans båt! Någon annan roll än medföljarens, vore det ju dig främmande att göra anspråk på. @Mia_R

Vernissage tror jag inte du behöver oroa dig för, en Riktig Karl håller inte på med sådana fjolligheter.

Nu har jag väldigt kvinnligt plockat ihop mina mejslar, hylsnycklar och mitt spärrskaft och lagt ner det på sina platser i min mycket kvinnliga väska efter att jag väldigt kvinnligt monterat min nyinköpta grill där jag efter min väldigt kvinnliga tur till hästarna sedan ska grilla mina väldigt kvinnligt putsade köttbitar med dito grönsaker. Tihi.

Medan jag väntar på att maten blir klar ska jag väldigt kvinnligt njuta ute på altanen ett glas rosé, kvinnligt upphällt i ett vinglas på fot. Fniss.

Tänk om jag ändå hade haft en väldigt manlig karl som kunde tala om för mig hur man gör och som sedan gjort det åt mig medan han svurit och spottat snus. Men vem vet, om jag bara skriver på min profil att jag är väldigt följsam och gillar riktiga karlar som vet hur man sköter en fjärrkontroll, så kanske lilla våpiga jag kan få bli placerad på piedestal i min prickiga klänning medan jag filar mina naglar samtidigt som jag kommer med små käcka tillrop när han letar efter oljestickan? :love:

:love::bow: Dröm kvinnan. haha =)

Hatar telefoner....

På tal om annorlunda hälsningsfraser så svarar alltid jag och min bästis varandra med ett svulstigt "KUKEN!" när vi rings. Det kan lätt bli lite awkward när man svarar utan att tänka på var man befinner sig...

Ha ha! :D Riktigt så överraskande tror jag inte att min tönthälsning var. Tur det då! :D

Skriv även att det vore spännande att få åka med i hans gamla bil, hans mc och hans båt! Någon annan roll än medföljarens, vore det ju dig främmande att göra anspråk på. @Mia_R

Vernissage tror jag inte du behöver oroa dig för, en Riktig Karl håller inte på med sådana fjolligheter.

Aousch då. Kanske inte så otroligt, här är ordförande i den årliga Konstrundan hängiven jänkeåkare. Och feminist. Fast ingen riktig karl, varken snusar eller röker - ingen kuk heller så där funkar ju inget.
Jäddrar nu föll din schablonbild IGEN.

Antar att du missade en smiley?

Så människor som gillar Harleys och Amerikanska bilar är ett gäng bonnläppar utan bildning? Är det vad du menar? Shit, då måste jag säga upp min prenumeration på Bukowskikatalogen omedelbart.
Snacka om förutfattade meningar, det trodde jag inte om dig som oavbrutet propagerar.
-1

Outbildade bönder?? hade 4,2 i snitt på min tid när jag sökte till gymnasiet.... 4 årig teknisk hade 4,0 men dit ville jag inte.. valde fordon med 2,2 som krav ;)- bonntölp må jag vara men utbildning å jobb har jag ju ;)
kvinnor får MER än gärna äga egen bil, traktor, häst,mc..inte mej emot
å om man träffar på nån som hellre vill vara i stallet eller garaget istället för att kolla på melodifestivalen... pluspoäng där ;)
har nog sålt ett 10 tal jänkare till kvinnor/tjejer genom åren så intresset finns verkligen
/s

Aousch då. Kanske inte så otroligt, här är ordförande i den årliga Konstrundan hängiven jänkeåkare. Och feminist. Fast ingen riktig karl, varken snusar eller röker - ingen kuk heller så där funkar ju inget.
Hur tänker du, Luff? Först lägger du felaktiga slutsatser i munnen på Myrten, sedan på Mia_R, nu på Petruska. Du verkar så arg på dem att du inte ser vad de faktiskt skriver?

Hon kan ju inte vara riktig kvinna heller, för sånna håller sig ju ifrån att skita ner sig i garage, eller vad var det nu du syftade på i ditt inlägg till mig?

Jag var först i klassen att fixa jobb, hade en anställning innan jag gick ut plugget och jag fixade det helt själv. Jag har en verkstadspraktik i bakfickan, ritat både maskin- och byggritningar, jobbat på bygge både ovan och under jord, svetsat, svarvat och fräst och har aldrig gillat att sitta i baksätet och åka runt, runt. Jag gick direkt på tung MC när jag tog A när jag fick mitt första jobb, hade redan B och skrev + körde upp för BE första veckan i januari förra året innan de gjorde om reglerna, utan en körlektion innan. Jag hyrde själv både bil, släp och lastade det enligt konstens alla regler.

Vems schablonbild är det som föll i klass med Berlinmuren? :meh:

Att andra gillar jänkare och cruising är helt ok med mig, jag delar inte det intresset och ser inget fel i det, men kom inte och snacka skit om saker du inte har en susning om. Jag gillar inte att mecka när jag är ledig, jag gillar inte jänkare, jag gillar inte cruising, det finns massor med andra som gör det så vad spelar det dig för roll att jag inte har det intresset? :confused:

Läs forumreglerna. Du får skriva i vilken tråd du vill även om du inte har egen anknytning till trådämnet, så länge du håller dig till forumreglerna.

Buke är för övrigt ett hästforum, jag har aldrig sett några bilder av dina hästar?

har faktiskt aldrig sett bilder på dina hästar heller Bläck
Du vet ju mycket väl att du gör detsamma lite till och ibland SKA man hålla sig till trådens ämne men annars behöver man inte det ( beroende på användaren )

Är sjukt irriterad på hur vissa skriver om män , precis som om NI skulle vara bättre....skäms över o läsa här ibland, herregud !!!

@martha

Jag har då aldrig sett någon skriva att kvinnor är bättre, att vi är felfria. Men eftersom forumet består av typ 90% kvinnor och till stor del heterosexuella kvinnor så är det väl inte så märkligt att det pratas en hel del om hur dumma män? Det pratas ju utifrån egna erfarenheter. Hade forumet bestått av 90% heterosexuella män, ja det hade ju säkerligen inte vart nå gulligull och enbart positiva saker om kvinnor då.

har faktiskt aldrig sett bilder på dina hästar heller Bläck
Du vet ju mycket väl att du gör detsamma lite till och ibland SKA man hålla sig till trådens ämne men annars behöver man inte det ( beroende på användaren )

Är sjukt irriterad på hur vissa skriver om män , precis som om NI skulle vara bättre....skäms över o läsa här ibland, herregud !!!
Get over it martha, jag förklarade det där för Mona senare i tråden, det är bara att läsa det.

Get over it martha, jag förklarade det där för Mona senare i tråden, det är bara att läsa det.

tycker inte det var en speciellt bra förklaring faktiskt .... och OM ni nu ska snacka skit om män så varför får inte dom snacka skit om oss ....klia fitta höhöhö liksom ... pinsamt

Hon kan ju inte vara riktig kvinna heller, för sånna håller sig ju ifrån att skita ner sig i garage, eller vad var det nu du syftade på i ditt inlägg till mig?

Jag var först i klassen att fixa jobb, hade en anställning innan jag gick ut plugget och jag fixade det helt själv. Jag har en verkstadspraktik i bakfickan, ritat både maskin- och byggritningar, jobbat på bygge både ovan och under jord, svetsat, svarvat och fräst och har aldrig gillat att sitta i baksätet och åka runt, runt. Jag gick direkt på tung MC när jag tog A när jag fick mitt första jobb, hade redan B och skrev + körde upp för BE första veckan i januari förra året innan de gjorde om reglerna, utan en körlektion innan. Jag hyrde själv både bil, släp och lastade det enligt konstens alla regler.

Vems schablonbild är det som föll i klass med Berlinmuren? :meh:

Att andra gillar jänkare och cruising är helt ok med mig, jag delar inte det intresset och ser inget fel i det, men kom inte och snacka skit om saker du inte har en susning om. Jag gillar inte att mecka när jag är ledig, jag gillar inte jänkare, jag gillar inte cruising, det finns massor med andra som gör det så vad spelar det dig för roll att jag inte har det intresset? :confused:

Så säg att @pontiacfarmer skrev det inlägget ;) ...höhöhö

tycker inte det var en speciellt bra förklaring faktiskt .... och OM ni nu ska snacka skit om män så varför får inte dom snacka skit om oss ....klia fitta höhöhö liksom ... pinsamt
Oavsett vad du tycker om min förklaring så är det den förklaring jag har.

Men du har ju ändå inte läst den eftersom du tror att den handlar om snacka skit och klia fitta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
625
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
Svar
18
· Visningar
1 429
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 782
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka