Låter överkomligt
Vet en kvinna som kallade hem sitt ex för att byta glödlampor![]()
hehe.. häromkvällen tyckte mina kvinnliga vänner att jag var så duktig som kunde tända en brasa i braskaminen...
Blev lite förvånad över den kommentaren..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter överkomligt
Vet en kvinna som kallade hem sitt ex för att byta glödlampor![]()
Lite mer seriöst, varför dela upp sysslorna i kategorier? Så att den ena bara ska sköta "sin" kategori? Man gör väl det man är bäst på? Dvs om jag kan laga mat och byta däck (bättre än vad min partner kan!) så bör jag väl göra det... Han kanske är bättre på att hänga upp gardiner och klippa gräset, låt honom göra det, då!Haha, nu är det mycket fördomar mot män i tråden.
Ni får väl skaffa en man som har varit singel länge, så att han är van att sköta allt hushållsarbete själv.
Ja jösses.Det är ju det här med kodspråket i profiltexterna... En kvinna skrev att hon "älskade lyx och fina prylar", en annan beskrev sig som "följsam"...
Min egen profiltext innehåller kanske för lite känslouttryck och beskrivningar? Dags att se över den? Men, jag kanske inte behöver vara så "följsam"?![]()
Jag gjorde det och trodde det var en slump att hans lgh såg ut som den gjorde när vi tömde den. Ack vad jag bedrog mig ...![]()
hehe.. häromkvällen tyckte mina kvinnliga vänner att jag var så duktig som kunde tända en brasa i braskaminen...
Blev lite förvånad över den kommentaren..
Det har jag mycket svårt att tro påFöljsam? Då måste det ha varit mig du sprang på![]()
Låter som om det vore lämpligt att sätta den mannen på en veckas stalljobb ihop med ett gäng tjejer....Ja för en man upplyste mig nyligen om att kvinnor som jobbar på byggarbetslatser ofta får framfall så det var inte lämpligt att jobba där som kvinna.
Kan ju vara ett tips om vilken typ av jobb man ska söka sig till, om man har en antiflekterad livmoder...Ja för en man upplyste mig nyligen om att kvinnor som jobbar på byggarbetslatser ofta får framfall så det var inte lämpligt att jobba där som kvinna.
Och kolla om han har efterdragit hjulbultarna i våras...OK, det kanske behövs en oannonserad visit i hans lägenhet först för att kolla kvalitén på hushållsarbetet.![]()
Kan ju vara ett tips om vilken typ av jobb man ska söka sig till, om man har en antiflekterad livmoder...![]()
Va!?Det finns mkt man kan tänka på när man väljer jobb. Men jag har aldrig valt jobb efter livmodern. Eller valt parner heller efter livmodern?![]()
Va!?Hur ojämlik är inte du då? Tänker inte du med dina könsdelar, precis som en del andra individer gör?
![]()
Haha, nu är det mycket fördomar mot män i tråden.
Ni får väl skaffa en man som har varit singel länge, så att han är van att sköta allt hushållsarbete själv.
När det gäller hushållssysslor så tycker jag också föräldrar har ett ansvar att inte curla bort sina vuxna barn. jag har flera ggr pratat med vänner om det som har vuxna barn och ändå så ska föräldrarna hålla på och fixa tom när de flyttat hemifrån. Jag sa en gång till en vän att hennes son- 22 år gammal aldrig hade lärt sig att ta hand om sig själv. Och hur kommer det bli om han träffar någon?
Nej för mamman är där och fixar allt från mat till städning etc.för den numera vuxna sonen.
Good Luck to him säger jag baraKanske blir han som en man jag såg häromdan på dejtingsidan. Han sökte någon "kvinna som gillar och kan ta hand om ett hem." 15 år yngre än han själv.
Jag kände mig inte manad att svara.
Haha.. jag får hela tiden reklam här på Buke om "Elitsinglar". Men jag vill inte gå in på den dejtingsidan...jag ryser bara av tanken på en sida som ska vara för elit och "de som har höga krav" som de sa i reklamen.
Ja, hur 17 kan kvinnor jobba inom vården med alla tynga lyft eller hålla på med hästar om livmodern hela tiden riskerar att halka ut? Hur har mänskligheten någonsin överlevt till nutid, har män alltid hållit upp grottdörren åt oss och släpat hem mammutarna medan vi knypplat den långhåriga noshörningen i hemmet trygga vrå?Låter som om det vore lämpligt att sätta den mannen på en veckas stalljobb ihop med ett gäng tjejer....
Ja, hur 17 kan kvinnor jobba inom vården med alla tynga lyft eller hålla på med hästar om livmodern hela tiden riskerar att halka ut? Hur har mänskligheten någonsin överlevt till nutid, har män alltid hållit upp grottdörren åt oss och släpat hem mammutarna medan vi knypplat den långhåriga noshörningen i hemmet trygga vrå?