Du kunde kanske använda den annars? "Är du den som ska tända min braskamin?"hehe.. häromkvällen tyckte mina kvinnliga vänner att jag var så duktig som kunde tända en brasa i braskaminen...
Blev lite förvånad över den kommentaren..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kunde kanske använda den annars? "Är du den som ska tända min braskamin?"hehe.. häromkvällen tyckte mina kvinnliga vänner att jag var så duktig som kunde tända en brasa i braskaminen...
Blev lite förvånad över den kommentaren..
Du kunde kanske använda den annars? "Är du den som ska tända min braskamin?"![]()
Ja, fast så verkar de ju se ut ändåPå dejtingsidan?
Jag kan bara tänka mig hur svaren kommer se ut.![]()
Ja, fast så verkar de ju se ut ändå![]()
Så är det nog ...haha.. ja det stämmer ju att folk ändå inte läser presentationen..
Men jag får inte så mkt sexmejl numera..men lite puckon.. Men antar att sexmejlarna kanske går på de nya användarna på sidan?
Så är det nog ...
När livet känns lite grått och tråkigt tänker jag på ynglingen som ville att @Mia_R skulle låtsas vara hans morsa bland en massa flyttkartonger. Och vips är jag glad igen!![]()
Så är det nog ...
När livet känns lite grått och tråkigt tänker jag på ynglingen som ville att @Mia_R skulle låtsas vara hans morsa bland en massa flyttkartonger. Och vips är jag glad igen!![]()
Lol lyckans man hehe han fick i allfall ett svar!Hej hur står det till med dej då ?? Trevlig läsning på din sidaman blir ju oerhört nyfiken på dej alltså
Man vet inte om man vågar skriva till dig, du verkar vara mycket bestämd. Du är några år äldre än mig också, är det ett problem? Jag är gift också, men vi lever i ett öppet äktenskap. Är du bestämd i sängen också? Jag vill gärna vara karln i huset men i sängen vore det trevligt att bli lite satt på platts. Har du några kinks? Det har jag. Skriv gärna tillbaka, även om jag nu inte tror att du kommer göra det. Men jag vet att du kommer undra vad jag har för kinks. Kram!
Svar:
Hej hairyback35!
Vad kul att du skriver till mig och är så där rakt på sak! Ja, jag är ju också det och jag säger TYDLIGT i min profil att jag är inte ett dugg intresserad av intelligensbefriade oneliners, vilket ditt mail i allra grad kvalificerar sig till eftersom jag inte kan se att du säger vare sig något intressant, lockande eller intelligent eller ens minnesvärt, annat än ditt användarnamn då. Jag tycker du ska titta på din fru, och tänka "hon kanske mailar med "hairyback21" - och känna efter om det känns okej. Jag hoppas att det gör det.
/ [användarnamn]
Ps: jo jag har kinks. Jag gillar strap-ons. Med riviga extensions.Ds.
Varför geografiskt läge? Många är extremt mobila idag? Tex jag personligen skulle inte ha några problem att flytta landet runt i dagsläget för rätt person. =)
Gäller detsamma om karln har båt eller motorcykel? Ska man inte åka med av ren princip? Jisses, vilken hobby får man följa med på som kvinna utan att utöva den själv? Får kvinnan gå på sin konstnärliga dejts vernissage?Jag blir faktiskt uppriktigt glad över att läsa att många kvinnor skaffar egen bil. Jag funderade lite på varför jag plötsligt kände mig så tok-anti cruising, för jag har egentligen ingen åsikt. Men jag tror det beror på att jag fick en känsla av att kvinnor förväntas vilja "åka med" och då landar man i normen att män är aktiva och kvinnor passiva. Inte för att någon lär bjuda mig på cruising imorgon, men jag skulle verkligen må urdåligt av att ta en sådan roll (dvs åka med en man) i en sådan kontext. Så det låter ju super att fler intresserade kvinnor köper eget.
Eller hon som undrar om mannen pallar att hon kör hoj och att det är hennes passion i livet? Lite längre ner säger hon att hon tröttnat på att meka o byta däck själv... Mekaniker sökes? (Hallå @pontiacfarmer ?Hon är dock 45...)
DubbelpostMen titta vad har hänt... pandan har druckit sig full och hamnat på snedden..
för mkt rose såhär i sommartider..![]()
Typ du tar av och jag sätter på?Hon kanske ville ha någon att meka och byta däck tillsammans med?
Dubbelpost
Typ du tar av och jag sätter på?![]()
Jo, ett stall är ju kliniskt rent om man jämför!Nej.
Jag förstår att du tycker att smutsa ner sig i ett garage med i ditt tycke manliga sysslor måste vara så hemskt för en kvinna att hon behöver få sex för att göra det men jag tror att hon ville dela sitt hojintresse med någon likasinnad man.
Gäller detsamma om karln har båt eller motorcykel? Ska man inte åka med av ren princip? Jisses, vilken hobby får man följa med på som kvinna utan att utöva den själv? Får kvinnan gå på sin konstnärliga dejts vernissage?
Ja, i synnerhet som jag läst maskin på teknisk och mitt första jobb efter skolan både ställde av, provkörde och tog i drift bl a stora RR-dieselmotorer.Nej.
Jag förstår att du tycker att smutsa ner sig i ett garage med i ditt tycke manliga sysslor måste vara så hemskt för en kvinna att hon behöver få sex för att göra det men jag tror att hon ville dela sitt hojintresse med någon likasinnad man.