Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
haha.. ja det stämmer ju att folk ändå inte läser presentationen..
Men jag får inte så mkt sexmejl numera..men lite puckon.. Men antar att sexmejlarna kanske går på de nya användarna på sidan?
Så är det nog ...

När livet känns lite grått och tråkigt tänker jag på ynglingen som ville att @Mia_R skulle låtsas vara hans morsa bland en massa flyttkartonger. Och vips är jag glad igen! :D

Så är det nog ...

När livet känns lite grått och tråkigt tänker jag på ynglingen som ville att @Mia_R skulle låtsas vara hans morsa bland en massa flyttkartonger. Och vips är jag glad igen! :D

:laugh: Haha.. och jag tänker på en man som diskuterades i en annan tråd "superspararna" från samma tv-program. Han hade som spartips att bajsa borta för att spara pengar. Han har en blogg med samma namn.. Då börjar jag genast skratta för det var så absurt.. :laugh:

Så är det nog ...

:mad::mad::mad:

Undrar hans reaktion när han läste svaret, men det kan ju knappast varit oväntat att jag nobbade även om han kanske inte väntade sig den drapan. :angel:
"Oj, nu märks det väl hur gammal jag är! Eller så prickskjuter jag bara lite, som @tanten gjorde när hon skrev somt i ett inlägg." ;) :laugh:

Hej hur står det till med dej då ?? Trevlig läsning på din sida :) man blir ju oerhört nyfiken på dej alltså :) Man vet inte om man vågar skriva till dig, du verkar vara mycket bestämd. Du är några år äldre än mig också, är det ett problem? Jag är gift också, men vi lever i ett öppet äktenskap. Är du bestämd i sängen också? Jag vill gärna vara karln i huset men i sängen vore det trevligt att bli lite satt på platts. Har du några kinks? Det har jag. Skriv gärna tillbaka, även om jag nu inte tror att du kommer göra det. Men jag vet att du kommer undra vad jag har för kinks. Kram!

:banghead::arghh::banghead::arghh::banghead:

Svar:

Hej hairyback35!
Vad kul att du skriver till mig och är så där rakt på sak! Ja, jag är ju också det och jag säger TYDLIGT i min profil att jag är inte ett dugg intresserad av intelligensbefriade oneliners, vilket ditt mail i allra grad kvalificerar sig till eftersom jag inte kan se att du säger vare sig något intressant, lockande eller intelligent eller ens minnesvärt, annat än ditt användarnamn då. Jag tycker du ska titta på din fru, och tänka "hon kanske mailar med "hairyback21" - och känna efter om det känns okej. Jag hoppas att det gör det. :)

/ [användarnamn]

Ps: jo jag har kinks. Jag gillar strap-ons. Med riviga extensions.Ds.

Hej hur står det till med dej då ?? Trevlig läsning på din sida :) man blir ju oerhört nyfiken på dej alltså :) Man vet inte om man vågar skriva till dig, du verkar vara mycket bestämd. Du är några år äldre än mig också, är det ett problem? Jag är gift också, men vi lever i ett öppet äktenskap. Är du bestämd i sängen också? Jag vill gärna vara karln i huset men i sängen vore det trevligt att bli lite satt på platts. Har du några kinks? Det har jag. Skriv gärna tillbaka, även om jag nu inte tror att du kommer göra det. Men jag vet att du kommer undra vad jag har för kinks. Kram!

:banghead::arghh::banghead::arghh::banghead:

Svar:

Hej hairyback35!
Vad kul att du skriver till mig och är så där rakt på sak! Ja, jag är ju också det och jag säger TYDLIGT i min profil att jag är inte ett dugg intresserad av intelligensbefriade oneliners, vilket ditt mail i allra grad kvalificerar sig till eftersom jag inte kan se att du säger vare sig något intressant, lockande eller intelligent eller ens minnesvärt, annat än ditt användarnamn då. Jag tycker du ska titta på din fru, och tänka "hon kanske mailar med "hairyback21" - och känna efter om det känns okej. Jag hoppas att det gör det. :)

/ [användarnamn]

Ps: jo jag har kinks. Jag gillar strap-ons. Med riviga extensions.Ds.
Lol lyckans man hehe han fick i allfall ett svar!

Får väl lägga upp min profil sen för "peer review" på buke haha =)

Varför geografiskt läge? Många är extremt mobila idag? Tex jag personligen skulle inte ha några problem att flytta landet runt i dagsläget för rätt person. =)

Alltså, jag är väldigt rationellt lagd. Och det känns svårt att lära känna någon på distans liksom. Försökte med en göteborgare - som verkligen slog knut på sig själv för att hitta luckor så vi kunde ses - men det blir inte riktigt på samma sätt som när man kan svänga förbi på en fika, eller bara komma över för ett "soffhäng" en kväll.
:)

Jag blir faktiskt uppriktigt glad över att läsa att många kvinnor skaffar egen bil. Jag funderade lite på varför jag plötsligt kände mig så tok-anti cruising, för jag har egentligen ingen åsikt. Men jag tror det beror på att jag fick en känsla av att kvinnor förväntas vilja "åka med" och då landar man i normen att män är aktiva och kvinnor passiva. Inte för att någon lär bjuda mig på cruising imorgon, men jag skulle verkligen må urdåligt av att ta en sådan roll (dvs åka med en man) i en sådan kontext. Så det låter ju super att fler intresserade kvinnor köper eget.
Gäller detsamma om karln har båt eller motorcykel? Ska man inte åka med av ren princip? Jisses, vilken hobby får man följa med på som kvinna utan att utöva den själv? Får kvinnan gå på sin konstnärliga dejts vernissage?

Dubbelpost

Typ du tar av och jag sätter på? :D

Nej.
Jag förstår att du tycker att smutsa ner sig i ett garage med i ditt tycke manliga sysslor måste vara så hemskt för en kvinna att hon behöver få sex för att göra det men jag tror att hon ville dela sitt hojintresse med någon likasinnad man.

Nej.
Jag förstår att du tycker att smutsa ner sig i ett garage med i ditt tycke manliga sysslor måste vara så hemskt för en kvinna att hon behöver få sex för att göra det men jag tror att hon ville dela sitt hojintresse med någon likasinnad man.
Jo, ett stall är ju kliniskt rent om man jämför! :)

Gäller detsamma om karln har båt eller motorcykel? Ska man inte åka med av ren princip? Jisses, vilken hobby får man följa med på som kvinna utan att utöva den själv? Får kvinnan gå på sin konstnärliga dejts vernissage?

Du får åka med precis vad du vill. Har jag försökt förbjuda dig? Jag skulle dock ha svårt för att utöva en hobby där normen är att män kör, dvs är aktiva och kvinnor "åker med", dvs är passiva. Om jag då inte var en aktiv utövare själv.

Grejt, nu har jag genomfört mitt första "vi kan väl prata lite i telefon innan vi eventuellt träffas?"-samtal. Han skulle ha ringt på eftermiddagen men fick oväntat förhinder och frågade via sms om det var okej att återkomma. Jag fick meddelandet när jag precis var på väg att sova middag och tänkte att det var lika bra att vänta med att svara tills jag sovit färdigt, för jag hade inte så lång tid på mig innan jag skulle bli uppringd av shoppingkompis som jag ska åka och titta på sängkläder med. Vaknade av att telefonen ringde och svarade med tönthälsningsordet och låtsasrösten som jag brukar använda med shoppingkompisen, meneeeh det var nätragget som testade att ringa. :angel: Bra start. :D

Ingen dog i alla fall, men det kändes inte helt klickigt. Å andra sidan vet jag inte hur det skulle kunna klicka när man inte ser varken kroppsspråk eller något annat? Vad är poängen med det här telefonpratandet egentligen?

Nej.
Ja, i synnerhet som jag läst maskin på teknisk och mitt första jobb efter skolan både ställde av, provkörde och tog i drift bl a stora RR-dieselmotorer. :grin: Jag har för övrigt en större verktyglåda än vad ex hade och byter däck på bilen själv med min alldeles egna garagelyft, men så är jag ju 100% kvinna och inte en manlig karl som spottar snus och svär under huven efter att de fått hjälp att öppna den. :devil:

Jag är för övrigt så kvinnlig att jag klipper gräset på min egna tomt och snickrar på mitt egna hus med mina egna verktyg. :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
625
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
Svar
18
· Visningar
1 429
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 782
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka