Vi medelålders vita män är alltid i överläge. Per definition.
Du tycker alltså att det försvar de allra värsta männen här får när de beter som allra värst, är fullständigt rimligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi medelålders vita män är alltid i överläge. Per definition.
Är jag verkligen skyldig att ge dig en förklaring på hur jag upplever tonen gentemot de kukförsedda? Får jag ha en egen åsikt? Om du inte delar den så är det ju inget jag kan göra något åt.I underläge? Med avseende på vad?
Du tycker alltså att det försvar de allra värsta männen här får när de beter som allra värst, är fullständigt rimligt?
Nu är du riktigt ful. Jag har inte försvarat någon svinig man. Hitta ett inlägg där jag försvarar en svinig man eller håll tyst.Mitt intryck är snarare att när någon gång en man blir kritiserad, så känner du att han är i underläge och tar honom i försvar. Det är inte exakt samma sak som att känna för de som är underläge, skulle jag säga.
Jag fattar verkligen inte den här ivern hos kvinnor att så nitiskt försvara män när de beter sig riktigt illa. Att det är just då de ska försvaras. Det är fullständigt obegripligt för mig. Försvarar du svinigheter hos män irl också?
Är jag verkligen skyldig att ge dig en förklaring på hur jag upplever tonen gentemot de kukförsedda? Får jag ha en egen åsikt? Om du inte delar den så är det ju inget jag kan göra något åt.
Det skrev jag ju inte.
Kärlekskrank? Det är inte jag som sitter och är bitter på buke över att vara singel.BS. Lite mer intelligens krävs även hos kärlekskranka.
Bättre kan du.
Nu är du riktigt ful. Jag har inte försvarat någon svinig man. Hitta ett inlägg där jag försvarar en svinig man eller håll tyst.
Ja, för det är en upplevelse som grundar sig på mina känslor. Och om du inte har dom så hjälper det inte att förklara.Jag frågade dig på vilket sätt du menar att de är i underläge. Var det så konstigt?
Om du hittar dessa försvarande inlägg som du tydligen läst så vet du ju det. Sist så försvarade jag mig veterligen en kvinna som ville ha någon att meka med.Vilka män är det du försvarar här då? Som är i underläge?
Ett sätt som brukar funka när man vill att någon annan förstår ens känslor är att förklara dem.Ja, för det är en upplevelse som grundar sig på mina känslor. Och om du inte har dom så hjälper det inte att förklara.
Ja, för det är en upplevelse som grundar sig på mina känslor. Och om du inte har dom så hjälper det inte att förklara.
Fast när jag skrev ett inlägg där jag bara sa att jag sett flera män på buke med preferenser gällande längd, helt utan att lägga in nån värdering i det, samt att jag tror att både män och kvinnor bryr sig om just längd, så fick jag ett jättesyrligt svar om att jag skrev "tvärsäkra uttalanden" och det syrliga svaret gillade du på en gång. Jag tycker att det var fantastiskt lättstött, både inlägget och gillningarna det fick, eftersom jag mest bara gjorde ett konstaterande.
Så visst blir många sura när någon skriver inlägg om män, om inläggen kan tolkas ens det minsta negativt. (mitt var inte negativt menat men det verkade inte spela nån roll, jag fick otrevligt svar ändå)
Ja! Ingen som varit på måndagsdejt?Men herre gud vad bittra folk är då. Låt oss skriva om lite kärlek romantik råd och tips erfarenheter eller roliga anekdoter! =)
Men herre gud vad bittra folk är då. Låt oss skriva om lite kärlek romantik råd och tips erfarenheter eller roliga anekdoter! =)
Det handlar alltså inte om att männen är i underläge, utan om att du känner att de är det? Det är ju två helt olika saker, som kan sammanfalla men som absolut inte behöver göra det.
Nej, inte bokstavligen, det vet jag. Men sammanhanget är ju inte helt orelaterat. Jag menar, vilka män i underläge är det som @Luff ömmar för, och vad har de skrivit för att drabbas av kritik?
En kille som besökt min sida lite då och då på MP början sin presentation med "Tjosan i trosan". Vad ska man säga? Den inledningen har inte fått mig intresserad av att läsa vidare iaf...![]()