Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är ju inte jag som är loosern här- jag försöker ju iallafall:banghead:
Och det är jättebra! :)
Har du funderat mer på kompisars kompisars flickvänners kompisar? Långsökt, javisst, men då kansk det ändå är större chans att träffa nån med samma intresse? :)

P.S. Loser, inte looser. D.S.

Idén om en bråktråd vore bra så denna tråd kan få hållas till dejting.

Jag trodde innan att det gick att dela trådar så att en tråd kom att handla om dejting. Jag hade fel. Det går inte.

Men efter att ha blivit rejält sur över en lögn i dejtingträsket så ser det bra ut igen. Det blir minst en lunch i veckan i alla fall.

Ja det är ju inte jag som är loosern här- jag försöker ju iallafall:banghead:
Och det är jättebra! :)
Har du funderat mer på kompisars kompisars flikvänners kompisar? Långsökt, javisst, men då kanske det ändå är större chans att träffa nån med samma intresse? :)

P.S. Loser, inte looser. D.S.

Det är sant, ett tack men nej tack borde både jag och fler kunna kosta på oss.

Det är väldigt konstigt men jag får nästan aldrig några tack men nej tack som svar. Antingen får jag ett svar och någon form av konversation inleds. Ibland blir den kort men ändå. Det andra alternativet är inget svar alls.

Det är väldigt konstigt men jag får nästan aldrig några tack men nej tack som svar. Antingen får jag ett svar och någon form av konversation inleds. Ibland blir den kort men ändå. Det andra alternativet är inget svar alls.

Håller med, nej tack kanske man får av 10% av de som inte är intresserade.

Problemet är väl som många redan skrivit att några har svårt att acceptera ett nej utan vill ha en utförlig anledning och att man väljer att ta det osäkra före det säkra för att man orkar inte.

Jag lovar att skärpa mig. :)

Nja... det är ju inte det som retar mig-om dom gillar eller inte ......men man kan ju faktiskt vara hövlig nog å svara.... typ " nejtack- jag pysslar bara med roadracing å gillar inte jänkare".... folk läser men väljer att inte svara... jag svarar alla som skriver...lets see... 4a st på 2 år nu

finns plats i bilen vare sig man vill åka eller köra så.... eller inte alls

Som jag skrev tidigare så är min erfarenhet att det inte är helt ovanligt att på ett hövligt "nej tack" få väldigt otrevliga svar. Gissar att jag inte är ensam om att efter några sådana välja att låta bli att svara. För det är inte kul.

Håller med, nej tack kanske man får av 10% av de som inte är intresserade.

Jag har slutat skicka nej tack svar. Har hänt många ggr att jag får ett Jävla fitta tillbaka.
Om jag skickar ett trevligt nej tack till svar har det hänt en gång att jag fick ett trevligt svar tillbaka. En kille som skrev tack för att du är ärlig, lycka till i letandet.

Så jag tänker att varför ska jag skicka trevliga nej tack om jag får höra att kag är en fitta.

Jag tycker inte det är konstigt, när jag var aktiv så fick jag kanske 10-15 meddelanden per kväll. I början svarade jag snällt på de flesta, men eftersom flera tar även nejtack-svaren som en ursäkt för ytterligare kontakt så var det effektivaste sättet att slippa ytterligare kontakt/administration att helt enkelt bara svara på de som jag ville ha fortsatt kontakt med. Eventuella välgenomtänkta intelligenta kontaktförsök som kommer in nu när jag inte längre söker aktivt kan få ett tack men nej tack svar.

Jag kik:ade med en kille i helgen som jag insåg snabbt att vi inte matchade alls. Så jag slutade svara, fick frågan en dag senare om jag tröttnat och svarade att ja, det har jag. Sen var det inget mer med det. Så enkelt borde det alltid gå!

Det låter som något jag skulle kunna ha skrivit, jag brukar skriva något sådant till de som skickar ett trevligt nej-tack meddelande. Undrar om jag har försökt få kontakt med dig? :)

Jag har någon gång skrivit: lycka till i livet men det är tydligen kod för något annat mindre trevligt efter vad jag sen läst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
628
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
2
Svar
20
· Visningar
1 678
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 638
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 858
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka