P
prallan
men han blev lite fundersam när jag frågade hur han ens visste att det verkligen var kvinnor han skickade pengarna till?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men han blev lite fundersam när jag frågade hur han ens visste att det verkligen var kvinnor han skickade pengarna till?![]()
Men skärpning nu, vi har redan konstaterat att man får vara i dejtingtråden utan att dejta. Liksom man får vara i sjukdomstrådar utan att vara sjuk, hustrådar utan att leta hus och slutligen får man vara på buke utan att ha hästintresse.Vad gör du i dejtingtråden? Dejtar du?
Genom att inte svara är du ohövlig mot normala män, samt låter puckhuvuden få fortsätta vara puckhuvuden.
Inte direkt en win-win-situation, den där sista.
Jag tycker du gör en logisk krumbukt som slår knut på hela ditt bläckfiskpaket, när du menar att det är bättre att människor som inte har en aning om vilka dessa individer är, också äger ansvaret att få bort dem från dessa siter - istället för att den som tar emot en kränkningNej, det är inte stjarnhimmel som "låter" de här männen skriva jävla fitta. Det har de ansvar för själva. Om andra män känner sig dragna över samma kam så borde de vända sig till de män som förstör för dem.
Jag tycker du gör en logisk krumbukt som slår knut på hela ditt bläckfiskpaket, när du menar att människor som inte har en aning om vilka dessa individer är, också äger ansvaret att få bort dem från dessa siter - istället för att den som tar emot en kränkning
a) ammäler, och sedan
b) blockar, och sedan
c) går vidare i sitt liv, med vetskapen om att puckhuvudet kommer få det besvärligt att fortsätta foula andra på samma vis.
Jag tycker du gör en logisk krumbukt som slår knut på hela ditt bläckfiskpaket, när du menar att det är bättre att människor som inte har en aning om vilka dessa individer är, också äger ansvaret att få bort dem från dessa siter - istället för att den som tar emot en kränkning
a) ammäler, och sedan
b) blockar, och sedan
c) går vidare i sitt liv, med en vetskap om att puckhuvudet ifråga kommer få det besvärligt att fortsätta foula andra på samma vis.
Det är ju liksom helt jämförbart med att jag skulle skriva "jävla fitta" åt dig i en tråd härinne - och du då skulle sätta dig ned och tänka att t.ex någon av de andra männen härinne borde ta tag i denna kränkning.
Det är naturligtvis utmärkt om de här kvinnorna gör så. Men huvudpoängen är alltså att ingen annan än jävlafitta-männen själva har ansvaret för vad de skriver. Att säga att t ex stjarnhimmel "låter" dem är att lägga ansvaret på henne.
Hellre än att lägga ansvaret på henne bör män som känner sig dragna över samma kam lägga det på jävlafitta-männen själva. Om de inte kan det för att de är anonyma, lev med det, men anklaga inte de kvinnor som utsätts för att tillåta det.
Att du inte får ett artigt tack, men jag är inte intresserad - det kan omöjligt vara viktigare än att t ex stjarnhimmel får jävla fitta-svar.
Vissa är kanske bara nyfikna vad vet jag. Det finns ju folk som skapar profiler utan att vilja dejta någon. Det har väl varit uppe någon dejtingtråd här till och med? Vissa skapar nog en profil för att det är kul att driva med andra.Ni får ursäkta men jag fattar inte vad de profilerna är ute efter om de inte är äkta?? Någon slags scam?
Det är naturligtvis utmärkt om de här kvinnorna gör så. Men huvudpoängen är alltså att ingen annan än jävlafitta-männen själva har ansvaret för vad de skriver. Att säga att t ex stjarnhimmel "låter" dem är att lägga ansvaret på henne.
Hellre än att lägga ansvaret på henne bör män som känner sig dragna över samma kam lägga det på jävlafitta-männen själva. Om de inte kan det för att de är anonyma, lev med det, men anklaga inte de kvinnor som utsätts för att tillåta det.
Att du inte får ett artigt tack, men jag är inte intresserad - det kan omöjligt vara viktigare än att t ex stjarnhimmel får jävla fitta-svar.
Finns det inte någon bondesite? Annars finns det ju gott om likasinnade på Alternativ.nu.Vilken dejting site är troligen bäst för hitta töser som vore intresserade av ett lättare lantligt liv med hund och eventuellt andra djur som häst och får?
Någon ide? =)
Tyvärr verkar ju marken ryckas bort under många mäns fötter när kvinnor avvisar dem eller nonchalerar dem.@TomasN Ja, självklart har jag inga invändningar mot att anmäla. Det är "låta dem fortsätta" jag pratar om.
Och jag skulle nog precis som du rätt snabbt lära mig leva med att jag inte får Nej tack.
Lämnade alternativ för buke faktiskt. Känns folk går för extremt ut på alternativ haha =) Dock ser jag inte alternativ som en dejtingsida även om dom har en dejting del. Och bonde vill jag inte bli heller.Finns det inte någon bondesite? Annars finns det ju gott om likasinnade på Alternativ.nu.![]()
jag fick en örfil en gång efter att jag slog bort en hand som var på väg upp under min kjol, också ett sätt att hantera en avvisning. Det slutade med att jag körde upp knytnäven under näsan på honom och vrålade att han skulle passa sig jävligt noga.Tyvärr verkar ju marken ryckas bort under många mäns fötter när kvinnor avvisar dem eller nonchalerar dem.
Det vi inte får glömma här heller är ju att män inte heller alltid svarar. Jag har skickat många meddelanden till folk jag tycker är intressanta, jag sitter inte bara och väntar på att andra ska ta kontakt med mig.
Och då får jag ibland svar och ibland får jag inte det.
Men då jag inte får svar så tänker jag bara att personen inte är intresserad och sen går jag vidare med mitt liv. Jag gör ingen stor grej av det.
Tänkte mest att det finns många där som vill bo mer på landet utan att gå all in.Lämnade alternativ för buke faktiskt. Känns folk går för extremt ut på alternativ haha =) Dock ser jag inte alternativ som en dejtingsida även om dom har en dejting del. Och bonde vill jag inte bli heller.