Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har slutat skicka nej tack svar. Har hänt många ggr att jag får ett Jävla fitta tillbaka.
Om jag skickar ett trevligt nej tack till svar har det hänt en gång att jag fick ett trevligt svar tillbaka. En kille som skrev tack för att du är ärlig, lycka till i letandet.

Så jag tänker att varför ska jag skicka trevliga nej tack om jag får höra att kag är en fitta.
Jag tycker att det är hövligt att svara ett tack, men nej tack på en förfrågan.
Och att det finns en del puckhuvuden som inte kan ta det, är väl en dålig ursäkt för att dra alla män över en kam.

Jag skulle hellre rekommendera att svara hövligt tack, men nej tack - och skulle du få något dumt tillbaka, anmäl direkt, och blocka. För genom att anmäla blir puckhuvudet snarare förr än senare bortplockad, och tvingas sluta vara ett puckhuvud mot andra.

Genom att inte svara är du ohövlig mot normala män, samt låter puckhuvuden få fortsätta vara puckhuvuden.
Inte direkt en win-win-situation, den där sista.

Och medan ni alla haft kul härinne, har jag författat fyra tack, men nej tack-mess till olika kvinnor från min backlog som jag tyvärr inte hinner med just nu. Och det går utmärkt att ha ett standardmess för detta, så länge man skrivit det själv - och inte klippt och klistrat från Internet.

Jag tycker att det är hövligt att svara ett tack, men nej tack på en förfrågan.
Och att det finns en del puckhuvuden som inte kan ta det, är väl en dålig ursäkt för att dra alla män över en kam.

Jag skulle hellre rekommendera att svara hövligt tack, men nej tack - och skulle du få något dumt tillbaka, anmäl direkt, och blocka. För genom att anmäla blir puckhuvudet snarare förr än senare bortplockad, och tvingas sluta vara ett puckhuvud mot andra.

Genom att inte svara är du ohövlig mot normala män, samt låter puckhuvuden få fortsätta vara puckhuvuden.
Inte direkt en win-win-situation, den där sista.

Och medan ni alla haft kul härinne, har jag författat fyra tack, men nej tack-mess till olika kvinnor från min backlog som jag tyvärr inte hinner med just nu. Och det går utmärkt att ha ett standardmess för detta, så länge man skrivit det själv - och inte klippt och klistrat från Internet.

Men anledningen till att jag inte är intresserad är ju att de inte alls är det jag söker dvs de har inte alls läst min profil. Och om de inte ens kan ta en minut för att läsa min presentation så varför ska jag ta tid att skicka mejl?

Och då är det faktiskt riktiga kvinnor jag svarat.
Dessa låter jag vara helt och hållet, då jag tror att de är autentiska till ungefär 0%.

Presentation
Hej, jag är 33, jag är glad, smart, trevlig tjej!
Jag älskar sport, aktiv och hälsosam livsstil i allmänhet liknande aktivitet.
Jag älskar musik och att gå ut shopping, promenader i parken och mer.
Jag söker en man som skulle sammanfalla med mina intressen.

Det här är den kvinnliga motsvarigheten till de trålande männen.

Men anledningen till att jag inte är intresserad är ju att de inte alls är det jag söker dvs de har inte alls läst min profil. Och om de inte ens kan ta en minut för att läsa min presentation så varför ska jag ta tid att skicka mejl?
Jag är ledsen, men det framgår ingenstans i ditt inlägg, eller strax tidigare.

Nej men man kan ju inte alltid skriva alla tänkbara saker då skulle det bli en novell varje gång. Då får du fråga om du undrar över ngt.
Det är väl bättre att jag svarar, och du förklarar - än att jag ska försöka fundera ut alla tänkbara saker i förväg.
Men jag är lite förvånad över att du tror att ingen du vill prata vidare med har läst din pres. Du kan väl inte bara få mess av icke-besvaringsbara, som är out in the blue?

Det är väl bättre att jag svarar, och du förklarar - än att jag ska försöka fundera ut alla tänkbara saker i förväg.
Men jag är lite förvånad över att du tror att ingen du vill prata vidare med har läst din pres. Du kan väl inte bara få mess av icke-besvaringsbara, som är out in the blue?

Men vad menar du med att ingen jag vill prata med har läst min pres? Nu skrev jag ju om de som inte alls var det jag sökte. Inte om andra som är det jag söker

Jag tycker inte att det är solklart det du skriver,
och nu är jag för trött för att reda ut nån alternativ möjlig lösning.

Men se mitt ursprungsinlägg som vad jag anser vara ett normalläge på hyfs.

Jag tycker inte att det är solklart det du skriver,
och nu är jag för trött för att reda ut nån alternativ möjlig lösning.

Men se mitt ursprungsinlägg som vad jag anser vara ett normalläge på hyfs.

Om det är ngn sim jag är intresserad av så svarar jag
Om det inte är ngn jag är intresserad av då svarar jag inte. Pga denna person inte ens bemödat sig att läsa min presentation samt att man ofta får otrevliga mejl tillbaka när man skriver att man inte är intresserad

Angående nej tack så tycker jag att det inte är ohövligt att strunta i det. Det är solklart att ingen respons = inget intresse = inget att hämta. Inga tveksamheter att reda ut liksom. Jag har aldrig svarat nej tack, tror inte att tanken ens har slagit mig. (I och för sig handlar det inte om långa personliga brev utan mer kontakt-pet.)

Och då är det faktiskt riktiga kvinnor jag svarat.
Dessa låter jag vara helt och hållet, då jag tror att de är autentiska till ungefär 0%.

Presentation
Hej, jag är 33, jag är glad, smart, trevlig tjej!
Jag älskar sport, aktiv och hälsosam livsstil i allmänhet liknande aktivitet.
Jag älskar musik och att gå ut shopping, promenader i parken och mer.
Jag söker en man som skulle sammanfalla med mina intressen.

Det här är den kvinnliga motsvarigheten till de trålande männen.
Är det hon som söker 50 - 80 åringar? För isåfall hade hon besökt mig igår också. :)

Ni får ursäkta men jag fattar inte vad de profilerna är ute efter om de inte är äkta?? Någon slags scam?

Ni får ursäkta men jag fattar inte vad de profilerna är ute efter om de inte är äkta?? Någon slags scam?
Alltid går det att lura någon på lite pengar, vet en som brukade skicka trots att han visste att de inte var intresserade av honom, men han blev lite fundersam när jag frågade hur han ens visste att det verkligen var kvinnor han skickade pengarna till? :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
628
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
2
Svar
20
· Visningar
1 692
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 859
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka