För mig låter det lite som svenskfödd, eksemfri, spattröntgad u a och aldrig varit halt.![]()
*asg*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig låter det lite som svenskfödd, eksemfri, spattröntgad u a och aldrig varit halt.![]()
...och aldrig varit halt (vad vi märkt)För mig låter det lite som svenskfödd, eksemfri, spattröntgad u a och aldrig varit halt.![]()
Sant. Böjprov verkar helt nödvändigt, faktiskt....och aldrig varit halt (vad vi märkt)
.. äter allt, tycker mycket om små barn....och aldrig varit halt (vad vi märkt)
Det är lite så jag känner inför barn också... äter allt, tycker mycket om små barn.![]()
Ha, ha, ha!Nä nu :-)
Fick 2014-07-25 02:31 ett ganska ok kort mail av en kille. Svarade aldrig på det och samma kväll träffade jag ju den där irl-mannen.
Idag fick jag ett nytt mail:
"Tack så mycket för engagemanget med att få iväg en rad om "inte intresserad"...
Antar att det är ett väääldigt jobbigt,pressande och svårt projekt att lyckas med
Lycka till med sökandet och ha en fortsatt bra sommar..."
Tänkte svara "hej bittra XXX" osv, men jag kunde inte för jag är blockad.
Snacka om att vara bitter![]()
Har sett på mötesplatsen att folk ylar i megafonen om att varför har du blockat mig, jag hann ju bara inte svara!Nä nu :-)
Fick 2014-07-25 02:31 ett ganska ok kort mail av en kille. Svarade aldrig på det och samma kväll träffade jag ju den där irl-mannen.
Idag fick jag ett nytt mail:
"Tack så mycket för engagemanget med att få iväg en rad om "inte intresserad"...
Antar att det är ett väääldigt jobbigt,pressande och svårt projekt att lyckas med
Lycka till med sökandet och ha en fortsatt bra sommar..."
Tänkte svara "hej bittra XXX" osv, men jag kunde inte för jag är blockad.
Snacka om att vara bitter![]()
Här är dejtandet i "vila".
Semestern är slut för Mr Ny som flyttat från stugan till stan. (vilket är närmare mig iofs)
Vi har dessutom båda två barn denna veckan. Hans barn kan stanna längre.....
Så denna veckan blir det bara lite skrivande och nått enstaka telefonsamtal (svårt det där med att ringa när det finns tonåringar/barn i varje rum som hör).
Så just nu lever vi på goda minnen och längtan att ses igen. För längtar gör vi allt lite gran. Båda känner att vi precis har börjat på något spännande
Kanske bara är bra att smälta det här lite? På mindre än 2 veckor har vi haft 5 dejter var av vi sovit över hos varandra 4 ggr och ett par dejter har spänt över 2 dagar!!
Och Mr Dejt fortsätter höra av sig på saaaaaamma sätt som alltid. Chatt och sms...nått enstaka telefonsamtal i veckan. Inte särskilt upphetsande. Har gått 5 veckor sen vi sågs nu. Det är ju inte så att intresset vulkanglöder från min sida med ett sånt detingbeteende. Dock verkar han må lite sådär. Det har hänt en del jobbigheter runt honom i sommar. Han tyckte det var "tungt" att jag varit på dejter.....Men han har ju haft chansen och kan ju fortfarande försöka vinna tillbaka förlorad mark om han skulle vilja på riktigt. Helt plötsligt har han börjat skriva lite komentarer och gilla en massa bilder på min FB. NU? Personligen kan jag väl komma på X antal bättre sätt att få min uppmärksamhet igen![]()
På fredag är det 2 veckor sedan jag träffade min dejt första gången och i dagsläget hörs vi fortfarande flera gånger per dag per skype.
Vi hade en bra diskussion natten tills igår. Han säger att han är lite orolig över att det inte ska stämma på nåt plan, då det stämmer så bra såhär per skrift och då vi båda engagerar oss så mycket. I samma andetag skrev han att han ju är singel och vill ju så förbli ett tag. Han är alltså lite inne på att vi eventuellt kommer att ha ett förhållande, men ve och fasa (!!) det ingår ju inte alls i planen han har för sitt liv just nu.
Nå, jag skrev att det är därför jag tidigare föreslagit att vi skulle träffas igen - för att stämma av förra helgens känslor och de känslor som uppstått efter det. ...och måste vi redan nu veta hur det kommer att bli? (jo jag vet att jag är lite pruttförnuftig där, för jag vill ju veta NU!) Måste vi redan nu vara oroliga för hur det kommer att gå? Kan vi inte bara följa med och se hur det går?
Han är en funderare, men höll med och förstod vad jag menade. Han föreslog att vi kanske kan ses om 1½ vecka....fast det beror lite på hans barns program.
Mr Dejt verkar lite seg och förvirrad? Ingen klockren kombination! Uppfattar du Facebook-grejerna som bara konstiga eller dessutom revirmarkerande?
Det är jättekul att läsa om Mr Ny, jag blir helt glad för din skull! Förstår verkligen att det blir en utmaning med barn i närheten - mamma nätdejtade när jag och syrran var tonåringar och vi måste ha varit hemska att ha i närheten.![]()
mamma nätdejtade när jag och syrran var tonåringar
En liten liten orosfluga kommer dock att röra sig i min mage denna helg [...]
Svartsjuketendenser innan något ens etablerats. Det borde bli Red Alert på det och du kanske ska backa ett steg.