Fy bubblan vad jag inte tycker om det här!!! Jag vill ringa till han jag träffade i måndags för att prata om nästa träff, men jag törs inte!!! Vi ska försöka ses någon kväll till veckan, någonstans. Då han ska jobba så tänker jag att det mest praktiska är om han inte behöver köra allt för långt medan jag som är "ledig" kan köra en längre sträcka. Jag har hittat några platser att besöka, men det är ju enklare att hitta fler förslag om jag vet hur långt han tycker är rimligt att köra.
Jag vill inte ta det på sms(, men snart kanske jag slänger iväg ett ändå).
Varför har jag så stort problem med att ringa samtalet då? Jo, jag är påverkad av gamla vanor helt enkelt. Jag vet att han har mycket att göra och är upptagen mest hela helgen så då vill jag inte ringa och störa. Jag försöker alltså anpassa mig till han på samma sätt som i de destruktiva förhållandena. Förnuftet säger dock att han behöver ju inte svara om han inte har tid, så därför kan jag faktiskt visst ringa honom. Det är ju inte som om han har förbjudit mig att ringa, men ändå så kommer den där känslan krypandes, att jag stör...
Nåja, jag är ju iaf medveten om vad jag tänker och varför och det är ju alltid något positivt. Eller så är jag ute och cyklar men försöker övertyga mig om att jag har gjort framsteg...