Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar om det inte är Firstdate som plågar mig på facebook. "Singlar av DEN HÄR typen vill träffa dig i ditt område" eller nåt sånt.

Bilderna visar samma skitsnygga nunor som de gjort sedan förra sommaren så uppenbarligen har just de killarna ännu inte fått napp :grin:

Tror att det är de som även plågar mig med män i uniformsyrken som befinner sig högst två kilometer bort och vill träffa mig genast.

Snygga kan man väl kalla dem. Helt opersonliga nunor, skulle jag snarare säga.

Just nu är jag inbjuden till try-dating-online på facebook. "Se profiler och bilder på trogna män nära dig".

Man kan alltså få trohetsgaranti! Fantastiskt. Måste ju innebära att man kan reklamera om svinet skulle bedra en.:up:

Det har jag också sett! Undrar vilken myndighet man kan vända sig till om karln sedan ändå bedrar en?

Jag hade en dejt igår, som jag förvisso inte tänker gå in närmre på. Däremot något jag tyckte var lite udda (?). När han gick på toa vid tillfälle så stängde han inte dörren efter sig. Okej att man inte låser när det bara är två pers i huset, men att inte ens stänga dörren?

Så hur ser era toalettbestyr ut? :p Låser ni, stänger dörren, har den vidöppen, eller hur gör ni när ni måste gå på toa och är hemma hos dejten/denne är hemma hos er? Är det skillnad på en förstadejt och när ni träffats några gånger?

För tillfället har vi inga dörrar till toaletterna för jag håller på att måla om dom.
Men om jag varit på dejt hade jag absolut velat kunna stänga om mig

Så! Nu är helgen över och min dates ex har lämnat hans bostad. De verkar iaf inte ha delat säng (och har de det så har de det), men tanke på de meddelanden jag fick av honom...
Allt är som vanligt...och med små framsteg t.o.m :) ...och jag hoppas vi ses i helgen :)

Aha, jag har varit där någon vecka och ännu inte fått fler än någon handfull sexförslag. Skälet till att jag undrade var mest om någon vet hur man ser skillnar på om det är ett massmail eller "vanligt" mail man fått.

@systeryster Hur gick det med träfförslaget? :) Har du frågat?

Jodå, jag har frågat och han sa ja. Problemet är att jag har fått lite kalla fötter. För det första har han blivit lite väl fokuserad på att få fler bilder, för min smak (trots att vi ska ses om några dagar). Jag menar nästan lite irriterande påstridig. Själv är jag ju så totalt ointresserad av hur folk ser ut, det är ju intellektet jag är ute efter. Ett utseende varar i 2 år, ett intellekt varar ju till folk blir lätt dementa.

Sen undrar jag om jag är emotionellt redo eller om jag stressat in mig i detta.

Men jag tänker att vi kunde ta en kopp kaffe och träffas IRL. Jag är kanske redo, vem vet.

Jag vill betona att jag inte har något emot busschaufförer. Snarare är det den där idén om uniformsyrken jag har något emot. (om ju handlar om att tända på makt.)
Fast nu för tiden är väll det få uniformsyrken som innebär någon egentlig makt? Det känns mer som någon form av fetisch.

Så! Nu är helgen över och min dates ex har lämnat hans bostad. De verkar iaf inte ha delat säng (och har de det så har de det), men tanke på de meddelanden jag fick av honom...
Allt är som vanligt...och med små framsteg t.o.m :) ...och jag hoppas vi ses i helgen :)

...och nä, vi verkar inte ses i helgen. Dottern har problem säger han (och det är säkert så), men i själva verket tror jag orsaken till att han förmodligen inte kommer är att han är livrädd för att bli kär nu, för han har bestämt sig för att vara singel och hitta sig själv innan han ger sig in i nåt nytt. Bra det, men eftersom vi bor långt ifrån varandra så skulle jag nog inte belasta honom mera än jag gör nu - ifall det blev nåt. ...och så är det nåt ex som ska tas hänsyn till och nåt annat ex som jag uppfattat att han ångrar att han dumpade och kanske skulle vilja kolla upp det innan han satsar på nåt nytt.
...men han vill binda sig då han är säker på att han träffat rätt...:confused:
När vet man att det är rätt?

Jag tar ett steg tillbaka...åtminstone ett halvt. Jag kan ju inte påverka någonting som vanligt - bara vänta och se. ...och det har jag ju tränat på det senaste året:(

...och nä, vi verkar inte ses i helgen. Dottern har problem säger han (och det är säkert så), men i själva verket tror jag orsaken till att han förmodligen inte kommer är att han är livrädd för att bli kär nu, för han har bestämt sig för att vara singel och hitta sig själv innan han ger sig in i nåt nytt. Bra det, men eftersom vi bor långt ifrån varandra så skulle jag nog inte belasta honom mera än jag gör nu - ifall det blev nåt. ...och så är det nåt ex som ska tas hänsyn till och nåt annat ex som jag uppfattat att han ångrar att han dumpade och kanske skulle vilja kolla upp det innan han satsar på nåt nytt.

Jag tar ett steg tillbaka...åtminstone ett halvt. Jag kan ju inte påverka någonting som vanligt - bara vänta och se. ...och det har jag ju tränat på det senaste året:(

Låter som du har fått kontakt med Mr Dejt.... :meh:

Jodå, jag har frågat och han sa ja. Problemet är att jag har fått lite kalla fötter. För det första har han blivit lite väl fokuserad på att få fler bilder, för min smak (trots att vi ska ses om några dagar). Jag menar nästan lite irriterande påstridig. Själv är jag ju så totalt ointresserad av hur folk ser ut, det är ju intellektet jag är ute efter. Ett utseende varar i 2 år, ett intellekt varar ju till folk blir lätt dementa.

Sen undrar jag om jag är emotionellt redo eller om jag stressat in mig i detta.

Men jag tänker att vi kunde ta en kopp kaffe och träffas IRL. Jag är kanske redo, vem vet.

Vad segt med bildtjat, särskilt när ni redan bestämt er för att ses! Personligen tycker jag visserligen att ett utseende som tilltalar mig (det inte på något sätt synonymt med någon slags objektiv snygghet) är en ganska viktig del, men träffas kan man ju alltid göra ändå. I mitt bristfälliga underlag har det varit samma personer som dels tjatar om fler bilder och dels tycker att man ska ha Kik.

Hoppas att han visar sig vara vettig IRL! Annars så har du i alla fall testat och slipper undra. :)

Mycket tråkigt att höra. :( Ett halvt steg tillbaka, vad betyder det? Om det hade gällt mig så hade jag nog varit tvungen att be vederbörande återkomma när/om han var redo. Hade jag utsatt mig för bibehållen kontakt under tiden så hade jag inte kunnat sluta vänta, på ett eller annat plan. Hur tänker du på den punkten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 463
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 308
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V