Wohoo! Du vet att du måste rapportera här hur det gick, va?! Och vi vill ha alla snaskiga detaljer!
Jag lovar! Snaskighet är jag dock inte beredd att lova - det ska gås upp tidigt imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wohoo! Du vet att du måste rapportera här hur det gick, va?! Och vi vill ha alla snaskiga detaljer!
Okej, tydligen dags för panik! Snygga, otråkiga killen och jag ska visst åka hem till honom och laga mat tillsammans. Jag kan inte riktigt laga mat och just nu kan jag inte riktigt andas heller. Det här blir ju allt läskigare i takt med att han blir sötare!
Gör som jag gjorde....sitt på köksbänken och sippa vin och försök se snygg ut...... och då är det ändå jag som i grunden är kock!
Hur gick det igår?Mycket bra plan, tack för den! Jag tänkte fråga om det vore godkänt att "sippa" direkt ur flaskan men hann inte skriva klart innan vi sågs.
Ja men precis...Hur gick det @TygerTyger ??Hur gick det igår?
Sorry, jag avskyr ju när folk gör som jag gjorde nyss. Kollade snabbt i tråden på tunnelbanan men ville spara den längre texten tills jag hade ett ordentligt tangentbord. Nu så!
Det gick jättebra! Vi gick och handlade ingredienser tillsammans och sen gick vi hem till honom. Han hade varnat för att det var "lite stökigt" så jag hade tänkt mig något som skulle passa i Outsiders och försökt samla olika mer eller mindre bra ursäkter att gå därifrån om det skulle se helt hemskt ut. Jag hade nog överhuvudtaget föreställt mig ganska många olika saker som plötsligt kunde visa sig vara fel, typ "och här är mina två existerande fruar och våra barn" eller "om du vill ha något att läsa i badrummet så ligger SD-propagandan i skåpet".
Det visade sig att hans lägenhet är betydligt prydligare och bättre inredd än min. Han sa eller gjorde inget konstigt heller, utan var allmänt jättesöt. Så lagade vi (läs: han, mina insatser var små) jättegod mat och sen föreslog han att vi skulle gå och bada. Det visade sig vara ett skämt, men inte förrän efter han hade övertalat mig, så då gick vi i alla fall. Plötsligt var det nästan midnatt och jag föreslog att jag skulle åka hem så att han skulle hinna sova och han föreslog att jag skulle sova där så då gjorde jag det. Extremgosigt men inga snaskigheter, @Mona!
Najs!!!!
När är dejt nr 2?
Snackade med en på chatten idag, inte så intressant profil men jag tänkte jag kan ju prova iaf? Framkommer att han inte alls är i rätt åldersspann, inte i närheten. Han beklagade sin ålder och jag tänkte det var ju inte så farligt, han var ju inte så gammal ändå, tills jag undrade varför han inte kunde dejta jämnåriga kvinnor och det framkom att han är 60(!) och gillar yngre kvinnor, utan närmare förklaring.
Nu funderar jag på om jag ska skriva att han är för gammal för att vara intressant eller om jag ska skriva att jag är 63 och bilderna gamla?
...och svenska! Glöm inte svenska!Jag har fått meddelande ifrån en som enligt profilen är "svensk, viril, frisk, hel och ren". Jag bestämde mig för att pausa mitt konto för så länge min nuvarande dejt är aktuell känns inga andra intressanta. Även om dom är virila och friska...
För mig låter det lite som svenskfödd, eksemfri, spattröntgad u a och aldrig varit halt....och svenska! Glöm inte svenska!
"...och många bra år kvar att ge"För mig låter det lite som svenskfödd, eksemfri, spattröntgad u a och aldrig varit halt.