Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ @Houdinie
Nej, ni har rätt. Men jag oroar mig lätt i onödan.
Dock är en stor del i det hela att hjärtat inte tar mig på allvar, även om jag nu oroar mig i onödan... det känns inte så bra
@cambodia Då är det ju ett större problem för dig än att det eventuellt kan vara mögel i badrummet.
Hur menar du att hon borde ha gjort? Om hon inte tror att det är mögel så förstår jag att hon inte blir särskilt brydd faktiskt.. Men prata med henne om det hela imorgon. Ni bör ju ha god kommunikation, speciellt om ni ska bo ihop!
Men hur ska du orka om du tar varje oenighet som att hon inte tar dig på allvar? Det där i badrummet är ett praktiskt problem och inget annat. Om du gör om varje sådant till nåt slags tecken på kärlek kommer ni aldrig att orka vara ihop.
Det handlar inte om att göra fel, det handlar om att försöka ta kontrollen över sina egna negativa tankebanor.Nej. Jag har säkert gjort fel igen här.
Det handlar inte om att göra fel, det handlar om att försöka ta kontrollen över sina egna negativa tankebanor.
Köp sån där tvätt och säg till henne att du gärna vill kolla om det försvinner i fogarna med det. Men säg det - och se det - som om det bara är ett praktiskt problem.
moments?
det är väl mycket samma som på andra dejtingsiter, men här får du se dem i snabb fart, och måååååånga av dem. det är sefies, kolla-jag-sitter-i-en-bil-bilder, bilder med öl, "skojsiga" bilder... massa sånt som gör att jag känner mig som en avart
Inläggen som @mandalaki skrev var klokt, ta till dig det!
Hetsa inte upp dig så! Om det inte är mögel är det enkelt fixat och om du inte får bort det och det ÄR mögel så måste det ju ändå åtgärdas (för att du ska kunna bo där)? Det är ju ingenting att bråka om, det är ju bara så det ligger till.
Nu kanske jag är way out of line här och helt opassande här men jag tolkar dina inlägg som att du lätt får en känsla av att hon inte bryr sig om hon inte reagerar precis som du tänkt dig. Jag tror det kan vara något du behöver reflektera över och kanske förändra. Men jag känner varken dig eller din flickvän så jag kan verkligen ha misstolkat.
Jo, det kan nog ligga något i det du säger...
Fan, just nu känner mig sämst på det här med dejting.
Nej men gör inte det! Tänk på att jag bara läst en liten liten liten bråkdel av det ni har tillsammans så egentligen har jag ingen rätt att uttala mig alls. Ignorera mitt utspel tack. Förlåt för det!
Jag tror för övrigt inte man är bra eller dålig på dejting. Man är den man är och den andra personen också. Sen trivs man tillsammans och utgår därifrån!
Jag med! Det resulterade i en matchning med en 19-årig brat. Som tur var skrev han inte till mig.
De knäppaste bilderna/profilerna tar jag skärmdump på så att jag och mina kompisar kan skratta åt dem över några öl.
Jag tycker det är skitsvårt att kommunicera så det inte blir feltolkningar. Man utgår ju från att den andra tänker likadant som man själv, och när de inte reagerar/agerar som man tänkt sig att de skulle kan man börja inbilla sig allt möjligt.Du behöver inte be om förlåtelse, det är nog sant en del som du skrev. Jag har varit singel för länge och aldrig levt ihop med en annan människa, jag kan inte det här. Och det blir bara fel nu känns det som. Och jag kommer inte kunna formulera mig rätt och jag bara ser hur vi blir osams imorgon om ingenting... Men jag ska försöka att inte tänka såhär nattsvart och ta mig samman till imorgon.
Har inte svarat på hennes korta sms tidigare ikväll för känner att jag kommer bara förvärra det hela. Hon har inte heller skrivit nåt mer.
Jag tycker det är skitsvårt att kommunicera så det inte blir feltolkningar. Man utgår ju från att den andra tänker likadant som man själv, och när de inte reagerar/agerar som man tänkt sig att de skulle kan man börja inbilla sig allt möjligt.
Prata igenom nån dag, när ni inte har nån problemsituation framför er, att du t.ex. lätt tänker för mycket/inbillar dig/överanalyserar och be henne helt enkelt ha lite tålamod när du är så, likväl som du får lära dig att hennes reaktion inte är ett tecken på ointresse utan att ni är annorlunda och reagerar annorlunda.
(jag känner själv att det är mycket lättare att säga åt någon annan att vara klok än att vara det själv...)
Åhh vad tråkigt för dig att det inte bara kan få flyta på och vara underbart!
Det kommer gå bra!Tack, det är jättesvårt! Och jag håller med dig om att det är mycket lättare att säga åt någon annan att vara klok än att vara klok själv...
Ska försöka prata om det också, för jag vet att jag blir såhär och att jag kan vara jättejobbig, men det är så svårt att ändra på.
Jag håller tummarna för att han inser att han inser att han helt enkelt måste få tid för dig! Han kanske bara måste "förlora" dig först?Min dejt är helt fantastisk! Jag mår så bra i hans sällskap.
Tyvärr börjar det utkristalliseras en olustig känsla av att han nog egentligen inte har så mycket tid för en annan människa i sitt liv...