Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ett mail: -Varför har du ingen bild?
Tja, för att de utan egen bild och presentation som dessutom ligger utanför det åldersspannet jag söker ska ha något att fråga om...
Nä, det blir ingen date imorgon :-( ...och knappast på länge. Familjegrejer satte stopp för det. Han säger att han gillar mig trots att vi knappt träffats, han vill träffas igen, men har fullt upp i 2 månader framöver (varför träffar jag alltid sådana??).
Vi hade iaf en bra diskussion där han väldigt fint skrev hur han tänker. Han vill inte rusa in i nåt, han vill landa lite efter några turbulenta år (skilsmässa och nya förhållanden) - skrev det inte med just det orden utan väldigt mycket mera nyanserat och värdigt.
"Jag betraktar mig som singel, men du är en "på riktigt" människa verkar det som", skrev han bl.a...och avslutde med att "är det rätt så är jag beredd att satsa".
Han lovade inget (bra!), han skrev också typ att vad som helst kan hända på vägen (sant!). Skönt med en människa som inte bara skriver det han tror att jag vill höra och jag tolkar det iaf som att jag borde kunna känna mig relativt lugn i dagsläget. Inte har jag ju heller bråttom, men är min vana trogen nyfiken på att få veta hur det gick
Vad trist! Samtidigt är det ju, som du säger, betydligt bättre att få ett sådant besked hyfsat snabbt och på ett sätt som känns genomtänkt och ärligt, så att du vet vad du har att utgå ifrån. Det spar ju en hel del av din tid.
Edit: Eller tänkte du vänta? Jag läste eventuellt lite för snabbt - nu vid andra genomgången noterade jag grejen med att känna dig relativt lugn. Jag förstår inte riktigt.
Jag är glad över att veta hur han tänker och jag väntar gärna och ser hur det går -men inte i oändlighet. Har inte bråttom, har ingen annan på g och trivs väldigt bra med vår kontakt.
Tycker jag kan känna mig relativt lugn i det vi "har" - en trevlig kontakt, bra diskussioner och ett ömsesidigt hopp om att ses igen. ...och vi gillar varandra.
Okej, jag tror att jag hänger med. Då skulle jag nog tänka mindre "varför träffar jag alltid sådana?" och mer "varför väntar jag alltid på sådana?". Förlåt om jag låter överdrivet hård! Det känns bara som om det föreligger en stor risk för att du kastar bort livet på folk som prioriterar annat, bara för att de råkar vara trevliga någon gång var n:te månad när de tycker sig ha tid med dig.
Förstår din point. Nu har vi ju bara känt varandra i 1 1/2 vecka så lite mera tid ska han minsann få.
Vis av erfarenheten av trögisen jag hade kontakt med innan så får det nog inte gå månader och inget händer. Han här verkar iaf inte alls lika feg som han. Han här verkar reflektera, tänka och säga hur han menar. Mera rakt på och redigt :-)
Nej, man behöver inte ha alla svaren efter bara 1 1/2 veckaBra att du upplever stora skillnader i beteende i alla fall! Jag hade missat att det bara gått 1½ vecka, för övrigt. Då är det kanske inte jättebråttom att hasta vidare? Tiden flyger förbi i dejtingtråden!
Jag har tinder. Enda sättet att byta namn är att, som du skriver, göra en ny facebookprofil. Det går säkert - prova!Är någon här med på Tinder? Jag laddade ner appen för ett tag sedan men den bara krashade och samtidigt insåg jag att det inte gick att byta förnamn... Jag har ett ovanligt namn och är - då det är så extremt enkelt att hitta personlig info på nätet - inte bekväm med att använda mitt eget.
Funderar på om jag skulle göra en fakeprofil på FB och byta namn men ha ett album med riktiga bilder. Tror ni det skulle gå?
Jag har tinder. Enda sättet att byta namn är att, som du skriver, göra en ny facebookprofil. Det går säkert - prova!
Själv har jag också ett ovanligt namn men jag ser inte varför jag skulle bry mig?
Att en får bläddra igenom väldigt många eh, mindre fagra nunor. Nej men jag gillar tinder! Minimalt med pucko-kontakt eftersom jag måste ha gillat någon för att den ska kunna skriva till mig. Jag har ändå fått något enstaka bröl-meddelande om kukstorlek etc men det var snabbt blockat.Vad är ditt intryck av Tinder?
Jag har precis blivit med tinder och tänkte ge det en chans. Oxå varit lite skeptisk att koppla det till mitt Facebook-konto, men det blev himla komplicerat med ett fake konto, så jag tog till slut mitt vanliga.Är någon här med på Tinder? Jag laddade ner appen för ett tag sedan men den bara krashade och samtidigt insåg jag att det inte gick att byta förnamn... Jag har ett ovanligt namn och är - då det är så extremt enkelt att hitta personlig info på nätet - inte bekväm med att använda mitt eget.
Funderar på om jag skulle göra en fakeprofil på FB och byta namn men ha ett album med riktiga bilder. Tror ni det skulle gå?
Det är absolut tinders största fördel; att man slipper bli kontaktad av folk som man vet att man är totalt ointresserad av.jag slipper bli kontaktad av folk som ligger utanför mitt åldersspann och som inte alls ser ut i närheten av något som jag känner är attraktivt.
Var länge sen @cambodia var med oss. Hur går det för dig och tjejen?
Men finns det ingen du kan bolla med?? Det känns som det vore bra för dig att kanske ta upp problemet med någon som kan ge dig lite input och tips samt att det kanske inte alls är så allvarligt som du tror!Åh, gulle dig som tänker på lilla mig
Har tänkt på det också att jag inte har varit in här på läänge!
Det har gått SÅ underbart bra och allt har känts så rätt, varit borta på semester en vecka som jag kanske skrev om och när jag kom hem så var det så underbart att vara tillsammans igen (kom hem förra söndagen och har varit hos henne nu sedan i tisdags).
Dock sitter jag sedan i lördags med en stor klump i magen och kunde inte få ur mig nåt utan bara grinade som en annan barnunge och skyllde på trött, hungrig och PMS - vilket iof var sant till viss del.
En sån skitgrej (som egentligen är ganska stor om det nu är som jag tror) som har orsakat detta. Och jag ska prata med henne imorgon, är hemma nu sedan igår. Jag ska åka till henne igen imorgon alltså.
Jag skulle bara behöva en stor kram och önskar att det bara löser sig och att hon förstår mig, men jag är rädd att hon inte gör det...
Vill inte gå in på detaljer för allt känns bara så dumt, jag känner mig så dum och hela situationen känns så... dum...