Jag tror att det blir Estland (med svensk artist) som tar hem segern i år:
Jag tror att Island kommer placera sig högt. Ingen vinst. Men högt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men norrskenet! NORRSKENET!! Ligger ju högt upp på väldigt mångas bucketlist ute i världen. Och så en fin ren i snö ovanpå det. Jag ser gärna att han får representera Sverige i år, Jon Henrik. Han måste ju inte till varje pris vinna....!
Nej vad tråkigt!tyvärr inte, forumet jag brukar följa har stängt ner....
@voltis har du nån koll på vad som skrivs på ESC-forumen om våra finalbidrag?
Någon mer som tänkt på att det faktiskt var flera riktigt bra bidrag året Måns vann? Känns som flera där kunnat vinna om inte Måns varit med, kunde de inte spridit ut dessa lite under senare år? Känns verkligen som det mest varit skit sedan dess.
Jag menade vinna Mello, inte ESCJag var tvungen att kolla upp vilka som var med 2015. Men nä, så många bra bidrag var det inte det året tycker jag. Inget annat än Heroes som hade kunnat vinna ESC.
Lite så jag menade. Jag tyckte att Robins bidrag från året Måns vann var betydligt bättre än det han vann med förrförra året. Nu vet vi ju inte hur det går för Lisa Ajax i år än men tycker även hennes bidrag då är bättre än det hon har i år.Jag tycker också det har varit väldigt menlöst och att Sverige ändå har fått bra placeringar, följer ändå detta med Mello/ESC ganska väl och kunde absolut inte komma på vem som representerade Sverige förrförra året.
Inget ont om Robin Bengtsson som artist, men jag tror jag hade fått fundera väldigt länge om jag inte fuskat och googlat. Benjamin Ingrosso klarade sig på att det ändå låg ett år längre fram i tiden, men nästa år lär hans bidrag vara lika borta ur minnet som Robin Bengtssons hade blivit nu. Men, från 2019 kommer jag att komma ihåg John Lundviks bidrag.
Haha så ditt barn ogillar också Arvingarna? Här hålls det för öronen och skrikt: byyyt låt!!Jag vill att det ska vara lite knäppt och schlagrigt.
Alltså; jojkpojken, han sjunger till en REN! Jag älskar renen!
Och Arvingarna, refrängen fastnade på en sekund. Så bara för att jäklas lite lagom med BARNET röstar jag på dem.