Åh, tack! Då ÄR han ett orosmoment. Men jag tror att han har ESC-potential, Europa uppfattar honom som exotisk.2015 fick han 3:e flest röster från juryn eller hur man nu säger och 2017 4:e flest från juryn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, tack! Då ÄR han ett orosmoment. Men jag tror att han har ESC-potential, Europa uppfattar honom som exotisk.2015 fick han 3:e flest röster från juryn eller hur man nu säger och 2017 4:e flest från juryn.
Någon som minns om internationella juryn brukar gilla jojkpojken? Han är ett orosmoment.
Ett annat är Wiktoria. Folk gillar nog henne men jag har aldrig klarat hennes skrikiga röst.
Fast det är den sämsta han har ställt upp med. Förhoppningsvis blir det inte så många röster vare sig från jury eller folket.Åh, tack! Då ÄR han ett orosmoment. Men jag tror att han har ESC-potential, Europa uppfattar honom som exotisk.
Ja det håller jag med om. Låten är helt profillös.Fast det är den sämsta han har ställt upp med. Förhoppningsvis blir det inte så många röster vare sig från jury eller folket.
Säg inte det ... det är ju jättemånga låtar som är det.Internationella juryn borde väl inte missa att låten är totalplagiat på en låt och halvplagiat på en annan... ?
Jag får ståpäls av John Lundviks souliga röst och varma utstrålning. Men gospel i ESC? Röstar Armenien och Azerbajdwhatever på det? De som röstade fram Israel förra året, röstar de på gospel? Not so much.
Hanna Ferm och Liamoo har mycket större potential, tror jag. Kärleksduetter brukar gå bra, framför allt hon har en jäkla pipa, de är jättevackra och har bra kemi. Bara stylisten byter ut hennes vuxenblöja.
Vilken låt var det?Jaaa nej jo... Det är klart att man inte vet vad Azerbadjmittutiöknen och Bulgariaingenstans tycker om gospel men glöm inte att en gospellåt kom trea i fjol.
Hanna Ferm och Liamoo tycker jag är tråkiga rätt ut
Det ligger sparat i mobilens ordbok
Tack men det är helt jävla omöjligt!
Smartis!Det ligger sparat i mobilens ordbok
Åh, den hade jag glömt! Kom han trea alltså? Det var nog för att Australien alltid får snällpoäng, och för att folk hade dåligt samvete för att den fantastiska australiska artisten och låten bara kom två året innan.
Åh, den hade jag glömt! Kom han trea alltså? Det var nog för att Australien alltid får snällpoäng, och för att folk hade dåligt samvete för att den fantastiska australiska artisten och låten bara kom två året innan.
Alltså jag kan ju tycka att Lundviks låt är bättre än den där?
Min förvirrade hjärna slår till igen!Austria (österrike) inte Australien
Åh, tack! Då ÄR han ett orosmoment. Men jag tror att han har ESC-potential, Europa uppfattar honom som exotisk.
Fast det är den sämsta han har ställt upp med. Förhoppningsvis blir det inte så många röster vare sig från jury eller folket.
Men norrskenet! NORRSKENET!! Ligger ju högt upp på väldigt mångas bucketlist ute i världen. Och så en fin ren i snö ovanpå det. Jag ser gärna att han får representera Sverige i år, Jon Henrik. Han måste ju inte till varje pris vinna....!Jag tror inte vi behöver vara oroliga för Jon Henrik. Låten är för svag. Mycket svagare än hans första som enligt mig var hans starkaste. Hade han inte mött Måns det året hade han nog vunnit.