Melodifestivalen 2019 - FINALEN

Nu när ni ändå pratat om övriga länders bidrag, är jag den enda här som absolut inte vill spoila sånt på förhand? vill liksom bli överraskad när man tittat på delfinalerna/finalen och inte veta innan vad som kommer :)

Jag vill lyssna innan och fundera över hur jag tror att det ska gå osv. Tycker att det vore lite trist att inte hålla koll innan. Tror inte det finns nåt fotbollsfan som inte vill veta vilka spelare som ska spela i VM för de olika länderna. För mig är det här samma sak. Men var och en får ju göra det som den själv vill :)

Nu när ni ändå pratat om övriga länders bidrag, är jag den enda här som absolut inte vill spoila sånt på förhand? vill liksom bli överraskad när man tittat på delfinalerna/finalen och inte veta innan vad som kommer :)
Jag är som du, tills jag råkar ramla över nåt som förstör. Som de där programmen i SVT, där en panel tillsammans med Björkman betygssatte samtliga bidrag. Det var roligt att titta på, p g a all sido-info om bidragen eller nationstävlingarna.

Jag tjuvkikar aldrig på mellobidragen, men i ESC är det så himla många så jag kikar gärna i förväg där faktiskt :) Det är lite kul att följa länderns väg till ESC: Men det är nog för att jag älskar hela grejer så mkt så vill ha så mkt som möjligt så länge som möjlig :D

Hehe ja parodierna är roliga. Jag gillar ju mellanakterna men tycker de varit ganska svaga i år, hoppas på något riktig bra från finalen!

Någon som minns detta? :D
Tingeling glömmer man inte! Tillsammans med Björns låt till Carina Berg är det bästa underhållningen i mello!

Liknande trådar

Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 022
Senast: MJLee
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 877
Senast: Scata
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 958
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Avstå jobbresor
  • Menskopp