Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu när ni ändå pratat om övriga länders bidrag, är jag den enda här som absolut inte vill spoila sånt på förhand? vill liksom bli överraskad när man tittat på delfinalerna/finalen och inte veta innan vad som kommer
Nu när ni ändå pratat om övriga länders bidrag, är jag den enda här som absolut inte vill spoila sånt på förhand? vill liksom bli överraskad när man tittat på delfinalerna/finalen och inte veta innan vad som kommer
Jag är som du, tills jag råkar ramla över nåt som förstör. Som de där programmen i SVT, där en panel tillsammans med Björkman betygssatte samtliga bidrag. Det var roligt att titta på, p g a all sido-info om bidragen eller nationstävlingarna.Nu när ni ändå pratat om övriga länders bidrag, är jag den enda här som absolut inte vill spoila sånt på förhand? vill liksom bli överraskad när man tittat på delfinalerna/finalen och inte veta innan vad som kommer
Ja, den lyssnade jag på igår. Håller hon måttet live kan det bli jättebra.Grekland har också en bra låt i år.
”Som ett korvskinn mot benen”
Jag gillade den fram tills hon klev in genom duschen... Jättekonstigt..mJag kollade på Wiktoria igen. Tja, den skulle säkert gå bra i ESC. Men själv kommer jag att spela den cirka noll gånger.
”Som ett korvskinn mot benen”
Grekland har också en bra låt i år.
12 poäng från mig. Och Cypern.Ja, den lyssnade jag på igår. Håller hon måttet live kan det bli jättebra.
Tingeling glömmer man inte! Tillsammans med Björns låt till Carina Berg är det bästa underhållningen i mello!Hehe ja parodierna är roliga. Jag gillar ju mellanakterna men tycker de varit ganska svaga i år, hoppas på något riktig bra från finalen!
Någon som minns detta?
Tingeling glömmer man inte! Tillsammans med Björns låt till Carina Berg är det bästa underhållningen i mello!
Himla svårt att höra vilken mellolåt som stulit refrängen från den här norska låten!
Ja! Trist att höra.