Jag drar kopplingar till den här
när jag hör Arvingarnas bidrag.
Oj, det gör inte jag! Jag avskydde Oh my god men älskar I do.
I do låter ju annars rätt mycket dansband och jag får inte alls den vibben av The Monikers låt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag drar kopplingar till den här
när jag hör Arvingarnas bidrag.
Var det inte nån mer låt som var snarlik någon annan?
Jag tjuvkikar aldrig på mellobidragen, men i ESC är det så himla många så jag kikar gärna i förväg där faktiskt Det är lite kul att följa länderns väg till ESC: Men det är nog för att jag älskar hela grejer så mkt så vill ha så mkt som möjligt så länge som möjlig
Ja, samma här! @voltis är grymJag älskar ditt engagemang
Jag lyssnar aldrig i förväg! Det förstör hela grejen för mig. Istället skriver jag ner om det är någon låt jag tycker något speciellt om och då blir det lätt att bestämma sig för vad som "borde vinna" osvNu när ni ändå pratat om övriga länders bidrag, är jag den enda här som absolut inte vill spoila sånt på förhand? vill liksom bli överraskad när man tittat på delfinalerna/finalen och inte veta innan vad som kommer
hm vilken låt tänker du på? Jag hör nog dåligt men förstår inte vilken låt du menar som lånat refrängen?Himla svårt att höra vilken mellolåt som stulit refrängen från den här norska låten!
FÖr mig med, irriterande då jag irriterat mig på henne så länge nu Live idag var hon fantastisk Kommer nog i topp 5!För övrigt växer Anna Bergendahls låt för mig.
jag hör fortfarande inte den likheten@qitis Lundviks.
Du får spela dem parallellt ikvälljag hör fortfarande inte den likheten
Ja men hon ÄR ju bra!FÖr mig med, irriterande då jag irriterat mig på henne så länge nu Live idag var hon fantastisk Kommer nog i topp 5!
Hej alla!
Hemkommen från repetitionen tidigare idag och kan ju ge mina intryck därifrån
Läs inte om ni inte vill veta hehe
Nä men inte så mkt att säga egentligen, mer än att ALLA sjöng jäkligt bra! Blev faktiskt överraskad!
Och jag kände att vilken låt som än vinner så blir det bra liksom
Men sen blir det lite annan känsla när man är på plats också.
Den största skillnaden är hur låtarna funkar live vs på tv. Vissa scenshower är inte särskilt kul att se på live, och där kan jag nämna tex Nano, där ju bilderna på sonen i tv rutan förstärker.
Publiken applåderade nog mest efter John L (enda låten folk klappade med i under tiden också tror jag), Arvingarna och Wiktoria (jäklar vilken pipa och känsla idag!).
Många sjöng med i Hello och I do
Bäst av allt: Lynda Woodruff är tillbaka Älskart!!
Efter idag tror jag på seger för John L. Men att det egentligen kan gå hur som helst!
Och att jag nog blir nöjd efteråt!
ja det får jag göraDu får spela dem parallellt ikväll
Inte refrängen i länkade låten, men Lundviks refräng låter som versen i låten @mandalaki la in.hm vilken låt tänker du på? Jag hör nog dåligt men förstår inte vilken låt du menar som lånat refrängen?