Melodifestivalen 2019 - FINALEN

Jag gillar Lisas röst ändå, tycker att det låter bättre än förut när jag hört henne. Däremot tycker jag att låten är pisstråkig och att Lisa känns... opersonlig.

Jag gillar Jon Henrik.

Ballader avskyr jag djupt och innerligt så Lisa är ingen favorit. Hör bara massa skrik.
Jag är svag för ballader men Lisa har en riktigt usel låt. Bara en massa skrikande sång.
Har lite svårt för henne också för hon verkar så plastig och känslokall.
Känns konstigt att hon är 20 - ser väl ut som en fjortis i klädval och styling?

Första gången jag hörde Jon Henriks låt. Men alltså den där poprefrängen passade ju inte alls ihop med resten? :confused: Har visserligen inte hört mer av honom än den han gjorde med Aninia, som ju var helt fantastisk! Den här var ju inte i närheten och, som sagt, den släta smörpoprefrängen tyckte jag inte alls passade ihop med jojken.

Liknande trådar

Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 022
Senast: MJLee
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 877
Senast: Scata
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 958
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar