Melodifestivalen 2019 - FINALEN

Jag är svag för ballader men Lisa har en riktigt usel låt. Bara en massa skrikande sång.
Har lite svårt för henne också för hon verkar så plastig och känslokall.
Känns konstigt att hon är 20 - ser väl ut som en fjortis i klädval och styling?
Plastig? Kännslokall?

O_o det bara sprudlar känslor om låten!

Mohombis låt gillar jag, synd att han inte får till det live bara, för den inspelade varianten låter extremt mycket bättre. Knappt så man tror det är samma artist som framför låten.

Morsan tycker att Lina har skrikig röst. Själv tänker jag mest på hur snygg hon är, och att hon i en radiointervju tidigare i veckan lät så otroligt vettig och bra att det nästan vore fint om hon vann bara därför :p Låten däremot... Jag är inte förtjust alls i det här soundet.

Morsan tycker att Lina har skrikig röst. Själv tänker jag mest på hur snygg hon är, och att hon i en radiointervju tidigare i veckan lät så otroligt vettig och bra att det nästan vore fint om hon vann bara därför :p Låten däremot... Jag är inte förtjust alls i det här soundet.

Håller med. Hon är snygg och verkar jättebra.
Det är bara jag som är allergisk mot den typen av musik.

Liknande trådar

Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 022
Senast: MJLee
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 877
Senast: Scata
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 958
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V